ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/6/2008
TEST
Νέο Citroen C5 1,8
Μας κακομαθαίνετε, κύριε πρέσβη…
Διαβάστηκε από 23398 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/6/2008
Το νέο C5 μεγάλωσε σε διαστάσεις και απέκτησε περισσότερο δυναμισμό και κομψότητα σχεδιαστικά, ενώ αποτελεί το πρώτο μεσαίο Citroen με σεντάν αμάξωμα.
Ο νέος πρεσβευτής της Γαλλίας στη μεσαία κατηγορία, το καινούργιο C5, μας κακομαθαίνει με τις υψηλές ανέσεις που προσφέρει, μας γοητεύει με το κύρος και την πολυτέλεια που αποπνέει, ενώ παράλληλα μας προσελκύει με την προσιτή του τιμή.
Η Citroen στη μεσαία κατηγορία έχει -αν μη τι άλλο- μακρόχρονη παράδοση και έχει παρουσιάσει πρωτοποριακές τεχνολογίες, όπως είναι τα περιστρεφόμενα φώτα και η υδροπνευματική ανάρτηση στο μοντέλο DS. Από κάθε γενιά δεν έλλειπε και κάτι το καινούργιο όχι μόνο σε τεχνολογία, αλλά και σε σχεδίαση, για να φτάσουμε σήμερα στον εντελώς καινούργιο εκπρόσωπό της, το δεύτερης γενιάς C5.
Με δυναμική και κομψή αισθητική
Για πρώτη φορά στην ιστορία της η Citroen παρουσιάζει μεσαίο αυτοκίνητο με σεντάν αμάξωμα και όχι χάτσμπακ με μεγάλη 5η πίσω πόρτα, όπως στο παρελθόν, χωρίς, ωστόσο, να ακολουθεί την κλασική αισθητική των τριών όγκων, όπως συνηθίζεται. Αντιθέτως, το νέο C5 με το μακρύ εμπρός τμήμα, την επιθετική όψη, την έντονη κλίση της οροφής και το υπερυψωμένο πίσω καπό με την ακμή στο τελείωμά του προσεγγίζει περισσότερο τα αισθητικά πρότυπα των κουπέ. Ως σύνολο, το νέο γαλλικό αυτοκίνητο είναι όμορφο και επιβλητικό, γεγονός στο οποίο συμβάλλουν με τη σειρά τους και οι αυξημένες εξωτερικές του διαστάσεις.
Από 20.300 ευρώ και έως 215 ίππους
Η τιμή εκκίνησης για το νέο C5 είναι τα 20.300 ευρώ, ενώ σε συνδυασμό με τον πλούσιο βασικό εξοπλισμό, ο οποίος περιλαμβάνει ESP, 7 αερόσακους, κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες και ηχοσύστημα, προσφέρει ένα ανταγωνιστικό value for money για την κατηγορία των μεσαίων 1,8 λτ. Για την κίνησή του, εκτός από τον κινητήρα των 1,8 λτ. (127 ονομαστικών ίππων), υπάρχουν και αυτοί των 2,0 λτ. (143 PS) και ο V6 των 3,0 λτ. (215 PS). Επιπλέον, είναι διαθέσιμα και τα ντίζελ μηχανικά σύνολα των 1,6, 2,0 2,2 και 2,7 λτ, με ισχύ 110, 138, 173 και 208 ίππων αντίστοιχα. Ακόμα, εκτός από τη σεντάν έκδοση, υπάρχει και η στέισον βάγκον (Tourer), με τιμή από 22.700 ευρώ.
ΣΥΝ & ΠΛΗΝ
(+): ¶νεση ανάρτησης - καθισμάτων, σχεδίαση, ασφάλεια, σταθερότητα στο δρόμο, προσεγμένη ποιότητα, τιμή - εξοπλισμός, ποιότητα κύλισης
(-): Απόδοση – επιδόσεις κινητήρα, βάρος αμαξώματος, εργονομία ορισμένων χειριστηρίων, λίγες θήκες για μικροαντικείμενα, εσωτερικό ύψος πίσω

 
 Νέο Citroen C5 1,8
Εσωτερικό
Χώροι
Κινητήρας
Παθητική ασφάλεια
Τεχνολογία
Στο δρόμο
Συμπέρασμα