Διαβάστηκε από 23398αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/6/2008
Το νέο C5 στην έκδοση με την υδροενεργητική ανάρτηση Hydractive III περιλαμβάνει ηλεκτρονικό χειρόφρενο και υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα.
• Σύστημα προειδοποίησης ακούσιας αλλαγήςπορείας (AFIL) Το εν λόγω σύστημα με το οποίο μπορεί να εφοδιαστεί το νέο C5 ουσιαστικά «διαβάζει» τη διαγράμμιση του δρόμου. Έτσι, σε περίπτωση που ο οδηγός αλλάξει πορεία χωρίς να χρησιμοποιήσει το φλας και σε ταχύτητες άνω των 80 χλμ./ώρα, ενεργοποιείται αυτομάτως ένας μηχανισμός δόνησης στο κάθισμά του, έτσι ώστε να τον «αφυπνίσει» και να επαναφέρει το αυτοκίνητο στην επιθυμητή του πορεία.
• Αισθητήρας υπολογισμού διαθέσιμου χώρου για Parking
Το σύστημα αυτό λειτουργεί σε συνδυασμό με τους εμπρός αισθητήρες στάθμευσης και υπολογίζει αυτομάτως, αν το αυτοκίνητο χωράει να παρκάρει σε συγκεκριμένο χώρο. Θέσεις στάθμευσης με μήκος από 3 έως 8 μέτρα μπορούν να υπολογιστούν, εφ' όσον η ταχύτητα του κινούμενου αυτοκινήτου δεν ξεπερνάει τα 20 χλμ./ώρα.
• Υδροενεργητική ανάρτηση Hydractive III + Η ανάρτηση Hydractive III + περιλαμβάνει δύο ρυθμίσεις σκληρότητας, οι οποίες μεταβάλλονται είτε με το πάτημα ενός πλήκτρου είτε αυτόματα, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, αφού με τη βοήθεια αισθητήρων λαμβάνονται στοιχεία από διάφορες παραμέτρους (γωνία στροφής τιμονιού, θέση γκαζιού, φρενάρισμα, ταχύτητα στροφής τιμονιού κ.λπ.). Η ανάρτηση διατηρεί πάντα σταθερή την απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος, ενώ χαμηλώνει αυτόματα για καλύτερη αεροδυναμική και σταθερότητα, όταν το αυτοκίνητο κινείται στην ευθεία. Παράλληλα, στην έκδοση Tourer, υπάρχει διακόπτης στο χώρο αποσκευών, απ' όπου μπορεί να χαμηλώσει το κατώφλι του πορτ μπαγκάζ για καλύτερη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών.
• Αυτόματο ηλεκτρικό χειρόφρενο
Στις εκδόσεις με υδροενεργητική ανάρτηση Hydractive III περιλαμβάνεται και αυτόματο ηλεκτρικό χειρόφρενο, το οποίο ενεργοποιείται μόλις σβήσει ο κινητήρας και το απελευθερώνει μόλις το αυτοκίνητο ξεκινήσει να κινείται. Παράλληλα, διαθέτει και λειτουργία υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, καθώς σε δρόμο με κλίση μεγαλύτερη από 3% το σύστημα κρατά το αυτοκίνητο ακινητοποιημένο για 2 δευτερόλεπτα, έτσι ώστε να μην κυλήσει προς τα πίσω.