ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/6/2008
Συγκριτικό Test
Αυτοματοποίηση!
Κινητήρας – Κιβώτιο
Διαβάστηκε από 6940 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/6/2008
Καλύτερος συνδυασμός στο 4007
Το αυτόματο - σειριακό 4άρι κιβώτιο του Forester διαθέτει μακριά κλιμάκωση, κάτι που δεν ευνοεί στις γρήγορες αλλαγές.
Μεταξύ των δύο αυτοκινήτων υπάρχει διαφορά τόσο στον τύπο του κινητήρα, όσο και σε αυτόν του αυτόματου κιβωτίου. Ενώ, λοιπόν, το Subaru Forester εφοδιάζεται με 2λιτρο μοτέρ, το 4007 διαθέτει μοτέρ μεγαλύτερης χωρητικότητας (2,4 λτ.), αλλά και απόδοσης (170 ίππους έναντι 150 στο Forester). Από την άλλη, όσον αφορά στο κιβώτιο, αυτό του Forester είναι ένα αυτόματο 4 σχέσεων με σειριακή λειτουργία, ενώ αυτό του Peugeot 4007 είναι CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων), το οποίο προσφέρει και σειριακή λειτουργία με 6 σχέσεις (αλλαγή και μέσω paddle στην κολώνα του τιμονιού). Μεταξύ των δύο συνδυασμών, συνολικά πιο άνετα «αισθάνεται» αυτός στο Peugeot 4007, ειδικά στη σειριακή λειτουργία, όπου οι σχέσεις αλλάζουν πολύ άμεσα. Αντίθετα, οι 4 μακριές σχέσεις του αυτόματου κιβωτίου του Forester και μια μικρή υστέρηση κατά τις αλλαγές ευθύνονται (εκτός από τη μικρότερη ιπποδύναμη) για το γεγονός ότι, συνολικά, το αυτοκίνητο είναι πιο ράθυμο. Αυτό επιβεβαιώνεται και στις μετρήσεις μας, εκεί όπου στο 0-100 χλμ./ώρα το Peugeot είναι 2,1 δλ. γρηγορότερο του Subaru.
Στη σειριακή λειτουργία, το CVT κιβώτιο του 4007 ικανοποιεί πολύ περισσότερο από την αυτόματη. Τα paddles στο τιμόνι βοηθούν στις αλλαγές, θα έπρεπε όμως να στρίβουν μαζί με το τιμόνι και όχι να μένουν σταθερά στην κολόνα.

 
 Peugeot 4007 2,4 CVT VS Subaru Forester 2,0 Auto
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας – Κιβώτιο
Οδική συμπεριφορά – ¶νεση
Εσωτερικό
Χώροι
Συμπέρασμα