ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/6/2008
Συγκριτικό Test
Αυτοματοποίηση!
Οδική συμπεριφορά – ¶νεση
Διαβάστηκε από 6940 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/6/2008
4007 για άσφαλτο, Forester και για χώμα
Και στις δύο περιπτώσεις των αυτοκινήτων του συγκριτικού, ο οδηγός θα εκτιμήσει τη σταθερότητα στην ευθεία ακόμη και σε μεγάλες ταχύτητες, αλλά και την αυξημένη πρόσφυση στις πιο κλειστές διαδρομές. Εκεί που υπάρχει διαφορά, είναι στη ρύθμιση των αναρτήσεων, αφού το πιο «μαλακό» Forester θα εμφανίσει αισθητές κλίσεις του αμαξώματός του σε μια διαδρομή με στροφές, ενώ αντίθετα στο 4007 οι κλίσεις είναι περιορισμένες. Από την άλλη, το σύστημα διεύθυνσης του SUV της Subaru προσφέρει καλύτερη πληροφόρηση από αυτό του γαλλικού οχήματος. Στον τομέα της άνεσης, υπάρχει υπεροχή του Forester, η ανάρτηση του οποίου φιλτράρει πιο αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Στα φρένα, τέλος, το 4007 απαιτεί 1,2 μ. λιγότερα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα σε σχέση με το Forester (39,6 μ. έναντι 40,8 μ.). Εκτός δρόμου, τώρα, η μόνιμη τετρακίνηση του Forester, η μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος και η ρύθμιση των αναρτήσεών του δημιουργούν ένα πακέτο, το οποίο αισθάνεται πιο άνετα σε χωμάτινες διαδρομές.
Σύστημα τετρακίνησης
Peugeot 4007

Κατ' επιλογή ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, όπου μεταφέρεται από το 15 έως και το 55% της ροπής και πίσω. Επιλογή κλειδώματος (50:50) και μετάδοσης μόνο εμπρός.
Subaru Forester
Μόνιμη τετρακίνηση, η οποία σε κανονικές συνθήκες κατανέμει ισόποσα τη ροπή σε ποσοστό 50:50 εμπρός-πίσω.
Το Peugeot 4007, λόγω της πιο σφιχτής του ανάρτησης, προσφέρει πιο σίγουρα περάσματα σε «κλειστές» διαδρομές.

Το Subaru Forester διακρίνεται εκτός δρόμου λόγω στησίματος, όμως και στην άσφαλτο, εκτός από τις κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, είναι σταθερό.

 
 Peugeot 4007 2,4 CVT VS Subaru Forester 2,0 Auto
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας – Κιβώτιο
Οδική συμπεριφορά – ¶νεση
Εσωτερικό
Χώροι
Συμπέρασμα