Διαβάστηκε από 3833αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/6/2008
Μεγάλο πλεονέκτημα της νέας γενιάς του Opel Astra OPC αναμένεται να είναι η εξωτερική του εμφάνιση, η οποία θα είναι πιο μοντέρνα και δυναμική από ποτέ!
Από την επόμενη γενιά του Opel Astra δε θα λείψει φυσικά η κορυφαία σπορ έκδοση OPC. Ποντάροντας ακόμη περισσότερο στον τομέα "εμφάνιση" και εκμεταλλευόμενο το νέο, ισχυρό κινητήρα των -και πάλι- 240 ίππων, το επόμενο Astra OPC θα είναι ένα
από τα πιο θελκτικά μικρομεσαία GTI του κοντινού μέλλοντος!
Στον τομέα της οδικής συμπεριφοράς, το μόνο σίγουρο αυτή τη στιγμή είναι ότι αναμένουμε βελτιώσεις στην έκδοση OPC του Astra, με στόχο τα ακόμη πιο σπορ χαρακτηριστικά
Η–ακόμη πιο–μοντέρνα και δυναμική εμφάνιση θα είναι το κύριο νέο χαρακτηριστικό της νέας γενιάς του Opel Astra. Όχι ότι το υπάρχον Astra έπασχε σε αυτόν τον τομέα, απλά πρόθεση της εταιρείας είναι να προσδώσει στην επόμενη γενιά του Astra ένα πολύ πιο ενδιαφέρον και ελκυστικό παρουσιαστικό, το οποίο θα καταστήσει το αυτοκίνητο ακόμη πιο ανταγωνιστικό, απέναντι κυρίως στις επόμενες γενιές των Ford Focus και VW Golff. Φυσικά, στην κορυφαία έκδοση OPC, η πρόθεση αυτή της εταιρείας θα βρει την απόλυτή της έκφραση, αφού όπως μπορείτε να δείτε και εσείς στις κατασκοπευτικές, ηλεκτρονικά επεξεργασμένες φωτογραφίες που σας παρουσιάζουμε, το νέο Astra OPC θα είναι πολύ δυναμικό και σαφώς πιο επιθετικό.
Σχεδίαση άκρως επιθετική και ελκυστική
Κατ' αρχάς, το νέο Opel Astra OPC θα επωφεληθεί από τις γραμμές του νέου αμαξώματος του Astra. Στο εμπρός τμήμα, τα νέα φωτιστικά και οι εντονότερες νευρώσεις στα άκρα του καπό δίνουν στο αυτοκίνητο έναν επιπλέον δυναμισμό. Πίσω, ξεχωρίζει η εντονότερη κλίση της κολώνας της οροφής, η οποία προσδίδει στο νέο Astra -και ειδικά στις 3θυρες εκδόσεις του- μια πιο κουπέ αίσθηση. Σε συνδυασμό μάλιστα με τα πολύ μοντέρνα φωτιστικά, τα οποία φιλοξενούνται σε δύο ξεχωριστές κοιλότητες στα άκρα του αμαξώματος, δημιουργείται ένα πολύ ελκυστικό αποτέλεσμα. Ειδικά τώρα στην έκδοση OPC, η νέα αυτή αισθητική θα επιταθεί στο μέγιστο, με την προσθήκη ενός πολύ δυναμικού body kit. Πέρα από την πίσω αεροτομή, τους νέους εξωτερικούς καθρέφτες (θυμίζουν έντονα αυτούς του Corsa OPC) και τις μεγάλες ζάντες αλουμινίου, αυτοί που θα ξεχωρίζουν θα είναι οι προφυλακτήρες. Χαρακτηριστικό τους στοιχείο θα είναι τα «βράγχια»-αεραγωγοί στις άκρες τουs, ενώ ειδικά για τον εμπρόσθιο, ξεχωρίζουν και οι τριγωνικοί θόλοι των προβολέων ομίχλης. Στο πίσω τμήμα ένας μεγάλος διαχύτης, που φιλοξενεί στο κέντρο του την απόληξη της εξάτμισης, δίνει την τελευταία δυναμική πινελιά. Πάντως, πέρα από τις αισθητικές επεμβάσεις, το νέο Astra OPC θα επωφεληθεί και από το μεγαλύτερο αμάξωμα σε σχέση με το υπάρχον μοντέλο (+10 εκ. μήκος, 4,35 μέτρα συνολικά στις hatchback εκδόσεις Astra), δείχνοντας ακόμη πιο επιβλητικό.
«Θολό» ακόμη το τοπίο στην επιλογή της πλατφόρμας, πιθανότατα όμως με νέο κινητήρα Σύμφωνα με αυτά που γνωρίζουμε ως σήμερα για τη νέα γενιά του Opel Astra -και κυρίως οι πληροφορίες που έρχονται από Γερμανία αναφέρουν ότι- δεν αναμένουμε μεγάλες αλλαγές σε επίπεδο πατώματος-αναρτήσεων. Κι αυτό γιατί, σύμφωνα πάντα με αυτές τις πληροφορίες, η Opel θα διατηρήσει την υπάρχουσα πλατφόρμα Delta, ως βάση εξέλιξης και κατασκευής της 4ης γενιάς του Astra, εξαντλώντας κάθε περιθώριο βελτίωσής της. Οπότε, στο πίσω τμήμα της πλατφόρμας παραμένει ο ημιάκαμπτος άξονας, σε αντίθεση με τα Focus και Golf, που έχουν προχωρήσει ήδη στους πολλαπλούς συνδέσμους. Βέβαια, σύμφωνα με άλλες πληροφορίες, που έρχονται κυρίως από τη Μεγάλη Βρετανία, στο νέο Astra θα δούμε τη νέα γενιά της πλατφόρμας Delta της Opel, η οποία περιλαμβάνει πολλαπλούς συνδέσμους στον πίσω άξονα. Είτε έτσι, είτε αλλιώς πάντως, το μόνο σίγουρο είναι ότι στην έκδοση Astra OPC, οι μηχανικοί του Opel Performance Center θα βελτιστοποιήσουν ακόμη περισσότερο τομείς όπως η οδική συμπεριφορά και η οδηγική αίσθηση. Στον τομέα του κινητήρα τώρα, οι πρώτες πληροφορίες μιλούν πιθανότατα για ένα νέο μοτέρ 1,8 λτ., σε απόδοση αντίστοιχη του τωρινού 2λιτρου turbo (240 PS), το οποίο όμως θα είναι φιλικότερο προς το περιβάλλον και οικονομικότερο σε κατανάλωση. Από εκεί και πέρα, θα πρέπει να αναφέρουμε, ότι ίσως δούμε μια πιο εξελιγμένη εκδοχή του πλαισίου IDS Plus, με το οποίο εφοδιάζεται η τωρινή γενιά του αυτοκινήτου, ενώ εφ' όσον επιβεβαιωθούν οι πληροφορίες που μιλούν και για τετρακίνητες εκδόσεις του Astra, δεν αποκλείεται να δούμε ακόμη και στην έκδοση OPC, κίνηση και στους τέσσερις τροχούς.
Η ιστορία του Opel Astra OPC
1η γενιά Astra OPC (1999) Το 1999, η Opel ντεμπουτάρισε τις εκδόσεις OPC όχι μόνο στο Astra, αλλά γενικότερα στην γκάμα των μοντέλων της. Το πρώτο λοιπόν OPC στην ιστορία, το Opel Astra OPC, εφοδιαζόταν με έναν ατμοσφαιρικό 2λιτρο κινητήρα, απόδοσης 160 ίππων. Παρέμεινε στην γκάμα μέχρι το 2004, όταν εμφανίστηκε το νέο Astra.
2η γενιά Astra OPC (2005) Το 2004 παρουσιάστηκε η 3η γενιά του Opel Astra και ένα χρόνο αργότερα, λανσαρίστηκε η 2η γενιά της κορυφαίας έκδοσης OPC. Με ακόμη πιο μοντέρνα εμφάνιση και 2λιτρο turbo κινητήρα 240 ίππων, το αυτοκίνητο παραμένει στην γκάμα του μοντέλου μετά από μια μικρή ανανέωση το 2007.