ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

H Donkervoort αποχαιρετά το 5κύλινδρο μοτέρ της Audi με το F22 Final Five

1.144 Επισκέψεις στο άρθρο (22/11/2024)
H Donkervoort αποχαιρετά το 5κύλινδρο μοτέρ της Audi με το F22 Final Five
5 Φωτογραφίες »

- To F22 Final Five θα είναι το τελευταίο μοντέλο της εταιρείας που δανείζεται αυτόν τον κινητήρα
- Θα αποδίδει 499 άλογα με βάρος μόλις 716 κιλά
- Η τιμή του υπολογίζεται στα 315.000 ευρώ
- Δεν είναι το πρώτο μοντέλο που χάνει το συγκεκριμένο μοτέρ

To F22 Final Five θα είναι το τελευταίο μοντέλο της εταιρείας που δανείζεται αυτόν τον κινητήρα

H Donkervoort είναι μία ολλανδική εταιρεία που από το 1978 ειδικεύεται στο να κατασκευάζει χειροποίητα σπορ αυτοκίνητα με πολύ μικρό βάρος και εκπληκτικές επιδόσεις. Παλαιότερα χρησιμοποιούσε κινητήρες της Ford και της Cosworth για να εξοπλίσει τα αυτοκίνητά της, αλλά από το 2011 ξεκίνησε να χρησιμοποιεί τον θρυλικό 2,5 λίτρων TFSI κινητήρα της Audi, εξοπλίζοντας το Donkervoort D8 GTO.

Πλέον, η ολλανδική μάρκα αποχαιρετά τον κινητήρα της Audi, τοποθετώντας τον για τελευταία φορά σε ένα μοντέλο περιορισμένης παραγωγής που σκοπεύει να το κατασκευάσει σε 5 κομμάτια, το F22 Final Five.

Θα αποδίδει 499 άλογα με βάρος μόλις 716 κιλά

Σε αυτή την έκδοση ο 5κυλινδρος της Audi θα αποδίδει 499 άλογα και 640nm ροπής, που σε συνδυασμό με ένα συνολικό βάρος 716 κιλών, καταλαβαίνουμε ότι πρόκειται για έναν πύραυλο δρόμου. Η τρομακτική αναλογία 698 ίππων ανά τόνο, του επιτρέπει να επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε μόλις 2,5 δευτερόλεπτα, ενώ για τα 200 χρειάζονται επιπλέον 5 δευτερόλεπτα. Η τελική του ταχύτητα αγγίζει τα 290χλμ./ώρα. Τέλος, η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς μέσω ενός χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων 5 σχέσεων που συνεργάζεται με μπλοκέ διαφορικό.


Το εντυπωσιακό χρώμα του F22 Final Five
5 Φωτογραφίες »

Το εντυπωσιακό χρώμα του F22 Final Five

Η τιμή του υπολογίζεται στα 315.000 ευρώ

Για να διατηρηθεί το βάρος τόσο χαμηλά, η Donkervoort κατασκεύασε ένα αμάξωμα από ανθρακόνημα και του πρόσθεσε ζάντες από το ίδιο υλικό και κεραμικά φρένα. Όλα τα παραπάνω, μαζί με εξάτμιση τιτανίου, είναι αρκετά για να μειώσουν το βάρος κατά 34 κιλά σε σχέση με το «απλό» μοντέλο. Φυσικά και όλα αυτά έρχονται με το ανάλογο κόστος, καθώς οι τυχεροί που θα αποκτήσουν το αυτοκίνητο, θα χρειαστεί να ξοδέψουν 315.000 ευρώ.

Δεν είναι το πρώτο μοντέλο που χάνει το συγκεκριμένο μοτέρ

Η Donkervoort έχει σκοπό να κατασκευάσει ένα νέο μοντέλο με διαφορετικό βενζινοκινητήρα, στοχεύοντας σε επιδόσεις hypercar με πολύ χαμηλότερη τιμή. Πάντως φαίνεται πως οι μέρες του μικρού πανίσχυρου κινητήρα της Audi είναι μετρημένες, καθώς πλέον τον βρίσκουμε μόνο στο Audi RS3 και στο X-BOW GT-XR της KTM. Παλιότερα τον είχαμε δει σε μοντέλα όπως τα Audi TT-RS και RSQ3, αλλά και στο Cupra Formentor VZ5.

Mercedes
NEXEN NFERA PRIMUS