ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/7/2008
Test mtx
Κατακτητές της κορυφής!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 32852 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/7/2008
Καλύτερη οδική συμπεριφορά τα Focus και Golf
Η κορυφαία οδηγική αίσθηση του Ford Focus διαχωρίζει στην οδήγηση το γερμανικό μικρομεσαίο έναντι των υπολοίπων. Η αίσθηση αυτή προέρχεται από το στιβαρό πλαίσιο, τη σωστά ρυθμισμένη ανάρτηση, το πολύ καλό σε πληροφόρηση τιμόνι, αλλά και τον επιλογέα ταχυτήτων, με το επίσης πολύ καλό "κούμπωμα". Παράλληλα, η οδική συμπεριφορά του Focus χαρακτηρίζεται από τις ήπιες αντιδράσεις του αυτοκινήτου ακόμη και υπό πίεση, αλλά και τα υψηλότατα περιθώρια πρόσφυσης που αυτό εμφανίζει. Η πολύ δυναμική οδική συμπεριφορά και η ουδετερότητα στις στροφές είναι βασικά γνωρίσματα κατά την οδήγηση και του VW Golf, το οποίο εμφανίζεται παράλληλα και ελαφρώς πιο άνετο σε σχέση τόσο με το Focus, όσο και με το Astra. Το αυτοκίνητο της Opel, από την πλευρά του, θα στρίψει και αυτό αρκετά γρήγορα σε μια πιο απαιτητική διαδρομή, όμως η εμφάνιση μικρών κλίσεων από το αμάξωμα, αλλά και μια ελαφρά υποστροφή κοντά στο όριο το καθιστούν ένα "κλικ" πιο πίσω από τα Focus και Golf. Στην περίπτωση του Cee'd της Kia, η σφιχτά ρυθμισμένη ανάρτηση εγγυάται και εδώ υψηλά περιθώρια πρόσφυσης στις στροφές, όμως το αυτοκίνητο της Kia χάνει στην αίσθηση από τον επιλογέα, αλλά και στην προσφερόμενη άνεση. Το Toyota Auris, τέλος, μπορεί να μην έχει τη δυναμική οδική συμπεριφορά των Focus και Golf, θα στρίψει όμως σβέλτα, δίνοντας τη δυνατότητα στον οδηγό του να κινηθεί αρκετά γρήγορα.
Φρένα
Τη μικρότερη απόσταση ακινητοποίησης από τα 100 χλμ./ώρα παρουσιάζει το Ford Focus 1,6 Ti-VCT (39,2 μέτρα). Ακολουθεί το Astra με 40 μέτρα, το Auris με 40,1 μέτρα και έπεται το Golf με 40,9 μέτρα. Στην τελευταία θέση έρχεται το Kia Cee'd 1,6, με αρκετή διαφορά από τους υπόλοιπους (44,1 μέτρα).
Αίσθηση τιμονιού
Το Ford Focus διαθέτει το καλύτερο σε πληροφόρηση και αμεσότητα τιμόνι, ενώ θετική πληροφόρηση έχει και το σύστημα διεύθυνσης του Golf. Στο Auris, το τιμόνι διαθέτει καλή αίσθηση, ενώ επαρκής είναι η πληροφόρηση που προσφέρει το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης του Astra, όπως επίσης και το ηλεκτρικό του Kia Cee'd.
Είναι άνετο, προσφέρει πολύ καλή ποιότητα κύλισης και οδική συμπεριφορά, παρ' ότι υστερεί λίγο σε οδηγική αίσθηση το Toyota Auris.
Το VW Golf είναι… εκνευριστικά ουδέτερο σε δρόμο με στροφές, προσφέροντας πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό του.

Κερδίζει τις εντυπώσεις με την ασφαλή οδική του συμπεριφορά και την πολύ καλή οδηγική του αίσθηση το Ford Focus.

Πολύ καλή είναι η οδική συμπεριφορά και του Opel Astra, με μια μικρή υποστροφή να εμφανίζεται μόνο σε καταστάσεις κοντά στο όριο.

Η "ευρωπαϊκή" υπόσταση του Kia Cee'd φανερώνεται και στο δρόμο, εκεί όπου το αυτοκίνητο είναι πολύ σταθερό και σίγουρο.


 
 5 best seller μικρομεσαία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Value For Money
Εσωτερικό
Χώροι
Παθητική ασφάλεια
Στο δρόμο
Kινητήρας-επιδόσεις
Συμπέρασμα