Διαβάστηκε από 32852αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/7/2008
Πιο γρήγορο το Golf
Ο TSI κινητήρας των 1,4 λίτρων που φιλοξενείται κάτω από το καπό του VW Golf, αποδίδει 134 ίππους στο δυναμόμετρο, δηλαδή τους περισσότερους μεταξύ των αυτοκινήτων του συγκριτικού. Ο συνδυασμός, τώρα, του μοτέρ αυτού με 6άρι μηχανικό κιβώτιο σφιχτής κλιμάκωσης, αλλά παράλληλα και η ύπαρξη turbo έχουν ως αποτέλεσμα, το Golf να εμφανίζει τις καλύτερες επιδόσεις τόσο στην επιτάχυνση από στάση, όσο και στις ρεπρίζ. Από εκεί και πέρα, από πλευράς ισχύος, ο κινητήρας του Auris εμφανίζεται αντίστοιχα ισχυρός του TSI του Golf (130 ίπποι στο δυναμόμετρο), όμως στην πράξη, το ιαπωνικό αυτοκίνητο υπολείπεται σε επιδόσεις του Golf, ενώ παράλληλα χάνει στις ρεπρίζ από το ελαφρύτερο Opel Astra. Τα υπόλοιπα δύο μοντέλα του συγκριτικού, Focus 1,6 Ti-VCT και Cee'd 1,6, ακολουθούν λίγο πιο πίσω, όσον αφορά στις επιδόσεις τους. Όσον αφορά στην ηχομόνωση του εσωτερικού, σε ένα μέσο όρο πέντε μετρήσεων, ο κινητήρας του Auris αποδεικνύεται λιγότερος θορυβώδης. Κατανάλωση - Εκπομπές CO2 Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις μέσης κατανάλωσης, το VW Golf 1,4 TSI 122 PS στο μεικτό κύκλο εμφανίζει τη χαμηλότερη τιμή μεταξύ των αυτοκινήτων του συγκριτικού (6,3 λτ./100 χλμ.). Εδώ θα πρέπει να επισημάνουμε πάντως, ότι υπό συνθήκες πίεσης, λόγω της ύπαρξης του υπερσυμπιεστή, η κατανάλωση του Golf είναι υψηλότερη των υπολοίπων. Πάντως, και στις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, το γερμανικό αυτοκίνητο είναι το πιο φιλικό προς το περιβάλλον. Στον αντίποδα, το Toyota Auris 1,6 είναι το λιγότερο οικονομικό, αλλά και το πιο ρυπογόνο.