Διαβάστηκε από 3469αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/7/2008
Στην Ελλάδα τον προσεχή Σεπτέμβριο
Δύο μήνες περίπου έχουν μεσολαβήσει από την παρουσίαση του νέου Seat Ibiza στην 5θυρη έκδοσή του και οι Ισπανοί πλέον προχωρούν και στο λανσάρισμα της 3θυρης έκδοσης του μικρού μοντέλου, που πλέον θα ονομάζεται "Sport Coupe", θέλοντας να ενισχύσουν το νεανικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
Με σπορ εμφάνιση
Το SportCoupe αποτελεί την 3θυρη έκδοση της 4ης γενιάς του Ibiza. Mε τη λέξη "SportCoupe" οι Ισπανοί επιχειρούν κατά κάποιον τρόπο να το διαχωρίσουν από τις 5θυρες εκδόσεις, προκειμένου να τονίσουν το σπορ και νεανικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Εξωτερικά το αμάξωμα δε διαφέρει σε μεγάλο βαθμό σχεδιαστικά από την 5θυρη έκδοση -και ειδικότερα στο εμπρόσθιο τμήμα. Εκεί που τα πράγματα αρχίζουν και διαφοροποιούνται, είναι στο πλαϊνό και στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Κοιτώντας το αυτοκίνητο από το πλάι, αυτό που εισπράττεις είναι η συμπαγής μορφή του αμαξώματος, αλλά και οι σπορ γραμμές που διατηρεί σε όλο το μήκος του. Τα πίσω φτερά του SC είναι πιο φουσκωμένα και διατρέχονται από ένα νεύρο, που δημιουργεί μια αρκετά δυναμική εικόνα. Σχεδιαστικές διαφορές εντοπίζονται επίσης στις πίσω κολόνες, όπου είναι μικρότερες σε πάχος και με διαφορετική κλίση, αλλά και στην απουσία του πίσω τριγωνικού τζαμιού, που συναντούμε στην 5θυρη έκδοση. Στο πίσω τμήμα, το 3θυρο μοντέλο διαθέτει πιο τραβηγμένα σε μήκος φωτιστικά σώματα με εντονότερες γωνίες, διαφορετικού σχήματος πίσω παρμπρίζ, καθώς και δύο νεύρα, που διατρέχουν κατά μήκος την πόρτα του χώρου αποσκευών. Τέλος, η παρουσία της αεροτομής συμπληρώνει τον πιο σπορ χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Τιμές - εξοπλισμός Όπως προείπαμε, το SportCoupe θα είναι διαθέσιμο στη χώρα μας από τον προσεχή Σεπτέμβριο και θα διατίθεται στις αντίστοιχες εξοπλιστικές εκδόσεις του 5θυρου αμαξώματος. Το κόστος του 3θυρου αμαξώματος θα είναι μειωμένο κατά 400 ευρώ από τις αντίστοιχες 5θυρες εκδόσεις, δηλαδή η βασική του τιμή αναμένεται να ξεκινά από τα 11.590 ευρώ, με τον κινητήρα 1,2 λτ. Επίσης, το σπορ πακέτο ανάρτησης, που περιλαμβάνει 25% σκληρότερα ελατήρια εμπρός, με 1 χλστ. παχύτερη αντιστρεπτική δοκό και 15% σκληρότερα ελατήρια πίσω, αναμένεται να είναι διαθέσιμο μόνο στις εκδόσεις Sport, με άγνωστο προς το παρόν κόστος.