Διαβάστηκε από 3469αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/7/2008
Παραμένουν οι ίδιοι με του 5θυρου
Η γκάμα των κινητήρων δε διαφοροποιείται σε σχέση με αυτή του 5θυρου. Έτσι και εδώ συναντούμε τα μηχανικά σύνολα βενζίνης 1,2, 1,4 16V και 1,6 λίτρων 16V, απόδοσης 70, 85 και 105 ίππων αντίστοιχα. Το πρώτο μηχανικό σύνολο είναι 3 κυλίνδρων, ενώ όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Η έκδοση των 1,6 λίτρων, από τις αρχές του επόμενου έτους, θα είναι διαθέσιμη και με το αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Την ίδια περίοδο (δηλαδή από το 2009) αναμένουμε και τις εκδόσεις Cupra και FR, με κινητήρες TSI, απόδοσης 180 έως 185 ίππων για την πρώτη και 150 ίππων για τη δεύτερη (η παρουσίαση των δύο αυτών εκδόσεων αναμένεται να γίνει στην προσεχή έκθεση του Παρισιού). Στην Ισπανία είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε το αυτοκίνητο τόσο με τον κινητήρα των 1,4 λτ., όσο και με τον 1,6 λτ. Από την επαφή αυτή ο 1.600άρης των 16 βαλβίδων αποδείχθηκε πιο ικανός για την κίνηση του αυτοκινήτου, με λιγότερα ακούσματα τραχύτητας στις υψηλές στροφές, σε σχέση με το μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων, το οποίο ικανοποιεί σε ελαστικότητα.