Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/11/2008
TEST
Προκλητική πληρότητα
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 5451 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/11/2008
Εστιασμένο στην παροχή μεγάλων ανέσεων
Κατά την οδήγηση του Rexton II γίνεται άμεσα αισθητή η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, χαρακτηριστικό που συμβάλλει τα μέγιστα στην προσφερόμενη άνεση στους γεμάτους ανωμαλίες δρόμους. Η δομή της είναι σύγχρονη, καθώς είναι ανεξάρτητη σε όλους τους τροχούς, ωστόσο το πλαίσιο τύπου σκάλας δεν έχει ανάλογα συμπαγή αίσθηση σε σχέση με ένα αυτοφερόμενο. Το βασικό αρνητικό χαρακτηριστικό στο δρόμο είναι οι αυξημένες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, γεγονός το οποίο, σε συνδυασμό με την αδρανή αίσθηση του τιμονιού και τον αυξημένο όγκο και βάρος του αμαξώματος, αποτρέπει τον οδηγό στο να κινηθεί σβέλτα. Ωστόσο, σε ενδεχόμενο λάθος εκτίμησης π.χ. μιας στροφής, το ESP αναλαμβάνει άμεσα δράση και διακόπτει ακαριαία κάθε πιθανή τάση του αυτοκινήτου να παρεκκλίνει από την επιθυμητή πορεία. Στην ευθεία το εκτός δρόμου μοντέλο της SssangYong παραμένει σταθερό, αν και το αρκετά ελαφρύ τιμόνι δεν εμπνέει σιγουριά στις υψηλές ταχύτητες. Τέλος, μέτρια κρίνεται η επίδοση φρεναρίσματος των 45,4 μ. από τα 100-0 χλμ./ώρα.
Η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης έχει ως αποτέλεσμα τις έντονες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές, ενώ το τιμόνι είναι ελαφρύ και αργό στις εντολές του οδηγού.

 
 SsangYong Rexton II 3,2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Εκτός δρόμου
Κινητήρας