Διαβάστηκε από 6070αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/12/2008
Στην Ελλάδα τον Απρίλιο
Με νέους και πιο δυνατούς κινητήρες, καινούργιο κιβώτιο
ταχυτήτων PDK και πολλές επιμέρους αισθητικές και μηχανικές αλλαγές, η δεύτερης γενιάς Cayman έγινε ακόμα πιο θελκτική, προσεγγίζοντας περισσότερο τη θρυλική 911.
Το ντεμπούτο της Cayman S έγινε το 2005, για να ακολουθήσει ένα χρόνο μετά η πιο "απλή" έκδοση Cayman, μοντέλα τα οποία μοιράζονταν πολλά κοινά στοιχεία με την κάμπριο Boxster. Πριν από λίγο καιρό, στην έκθεση αυτοκινήτου του Λος ¶ντζελες (τέλη Νοέμβρη) έγινε η παγκόσμια πρεμιέρα της δεύτερης γενιάς του εν λόγω σπορ μοντέλου της γερμανικής φίρμας, το οποίο και οδηγήσαμε προ λίγων ημερών στην Ισπανία στην κορυφαία έκδοση "S".
Πιο δυναμική και ελκυστική
Εξωτερικά οι αλλαγές που έγιναν κάνουν την Cayman να δείχνει ακόμα πιο επιθετική και μυώδης, ενώ παράλληλα της χάρισαν την απαραίτητη φρεσκάδα. Κοιτώντας το μπροστινό μέρος, οι διαφορές που παρατηρούνται σε σχέση με την προγενέστερη εντοπίζονται στα φωτιστικά σώματα και στον προφυλακτήρα με τα φώτα ημέρας LED. Από το χυτό πλαϊνό μέρος ξεχωρίζουν οι μεγαλύτεροι εξωτερικοί καθρέφτες και πίσω έχουν τοποθετηθεί νέα και πιο καμπύλα φανάρια με λυχνίες LED, καινούργιος προφυλακτήρας και στρογγυλές απολήξεις των εξατμίσεων. Από πλευράς διαστάσεων, μόνο το μήκος αυξήθηκε κατά 6 χλστ. (4.347 χλστ.), ενώ πλάτος, ύψος και μεταξόνιο παρέμειναν αμετάβλητα στα 1.801, 1.304 και 2.415 χλστ., αντίστοιχα. Ακόμα προστέθηκαν 4 νέα χρώματα, τα οποία είδαμε από κοντά, όπως είναι το "αγωνιστικό" Porsche Racing Green Metallic, το "ιδιαίτερο" Aqua Blue Metallic, το ξεχωριστό Nordic Golf Metallic και το πιο οικείο Cream White.