Το νέο Toyota Avensis 1,6 απέναντι στο VW Passat 1,4 TSI
Pass at the Top?* (*Περνάει στην κορυφή;
Διαβάστηκε από 12452αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/12/2008
Ποιος θα είναι αυτός που τελικά θα επικρατήσει στη γερμανο-ιαπωνική κόντρα της χρονιάς;
Για να κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας των μεσαίων, το νέο Toyota Avensis 1,6 θα πρέπει να ξεπεράσει ένα σημαντικό σκόπελο, ο οποίος ακούει στο όνομα "VW Passat 1,4 TSI".
Στην προσπάθειά του για την κατάκτηση της κορυφής στη μεσαία κατηγορία, το νέο Avensis 1,6 έχει να αντιμετωπίσει όλον τον ανταγωνισμό με αντιστοίχου κυβισμού κινητήρα. Παράλληλα, όμως, στη… γωνία τον περιμένει και ο 1,4 TSI του VW Passat, ένα μοτέρ που έχει εξελιχθεί με βάση την ίδια φιλοσοφία του συνδυασμού πολύ καλής απόδοσης και χαμηλής κατανάλωσης, όπως αυτό του Avensis. Βέβαια, η πρακτική που ακολούθησε η VW στην επίτευξη αυτού του στόχου, είναι διαφορετική από την "ατμοσφαιρική" της Toyota και στηρίζεται πάνω στα γνωστά σε όλους "μικρά turbo". Εμείς, με την άφιξη του νέου Avensis 1,6, λοιπόν, φέραμε αμέσως σε απευθείας αντιπαράθεση τα δύο αυτά μοντέλα, συγκρίνοντάς τα σε όλους τους επιμέρους τομείς. Προβάδισμα Avensis σε σχεδίαση Όσον αφορά στη σχεδίαση, το αμάξωμα του Avensis δείχνει πιο δυναμικό και ενδιαφέρον απ' ό,τι αυτό του Passat, αφού ενσωματώνει περισσότερες γωνίες, ακμές και νευρώσεις. Το Passat, από την πλευρά του, ακολουθεί μια πιο λιτή σχεδίαση, με πολλές καμπύλες γραμμές και περισσότερο ενδιαφέρον κυρίως στη μάσκα, εκεί όπου το χρωμιωμένο της περίβλημα δίνει επιπλέον κύρος στο γερμανικό σεντάν. Γεγονός είναι πάντως, ότι και εδώ, η μάσκα του Avensis με τα τονισμένα φωτιστικά δείχνει πιο ενδιαφέρουσα. Όσον αφορά στις διαστάσεις, το μακρύτερο και πλατύτερο αμάξωμα του Passat έχει θετικό αντίκτυπο στη δημιουργία μιας πιο επιβλητικής παρουσίας. Πιο φθηνό το Avensis 1,6 Η βασική έκδοση Comfort 1,6 του Avensis στοιχίζει 19.600 ευρώ, δηλαδή 520 ευρώ λιγότερα από τη βασική έκδοση Trendline του Passat 1,4 TSI (20.120 ευρώ). Από πλευράς εξοπλισμού, το επίπεδο είναι περίπου ίδιο και στα δύο αυτοκίνητα, με το στάνταρ πακέτο να προσφέρει όλα τα απαραίτητα στοιχεία. Η διαφορά έγκειται στην ύπαρξη στάνταρ αερόσακου για τα γόνατα του οδηγού στο Avensis, καθώς και χειριστηρίων για το ηχοσύστημα στο τιμόνι, τη στιγμή που το Passat διαθέτει ως στάνταρ το ESP.
Το νέο Toyota Avensis 1,6 απέναντι στο VW Passat 1,4 TSI