Διαβάστηκε από 12452αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/12/2008
Πιο ενδιαφέρον οδηγικά το Passat, πιο άνετο το Avensis
Στρίβει με περισσότερη σιγουριά ο οδηγός του Passat 1,4 TSI, αφού τα περιθώρια πρόσφυσης είναι μεγάλα και οι κλίσεις του αμαξώματος μικρές.
Η οδική συμπεριφορά και η οδηγική αίσθηση που προσφέρει το VW Passat 1,4 TSI είναι κορυφαίες για την κατηγορία. Το εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο, οι σωστά ρυθμισμένες αναρτήσεις και το "βαρύ" τιμόνι συνθέτουν μια οδική συμπεριφορά που χαρακτηρίζεται από την απόλυτη σταθερότητα στην ευθεία και το ακλόνητο πάτημα στις στροφές. Το στάνταρ ESP εγγυάται παράλληλα την εξάλειψη οποιωνδήποτε τάσεων απώλειας πρόσφυσης. Το Avensis, από την πλευρά του, εμφανίζεται αρκετά σταθερό στην ευθεία, στις στροφές όμως οι κλίσεις του αμαξώματος, απόρροια της μαλακής ανάρτησης, λειτουργούν εις βάρος της οδικής συμπεριφοράς. Στον τομέα της οδηγικής αίσθησης κερδίζει το Passat. Όσον αφορά στην άνεση, το ιαπωνικό μοντέλο κερδίζει το Γερμανό του ανταγωνιστή, αφού μεταφέρονται σαφώς λιγότεροι κραδασμοί από την ανάρτηση στο εσωτερικό. Στη μάχη, τέλος, των φρένων και ειδικά στο 100-0, το Passat απαιτεί οριακά μικρότερη απόσταση (39,0 μέτρα, έναντι 39,7 του Avensis).
Χάνει έδαφος κυρίως στο κομμάτι της οδηγικής αίσθησης το Avensis, αλλά τα περιθώρια πρόσφυσης είναι αυξημένα στις εκδόσεις με VSC.
Το νέο Toyota Avensis 1,6 απέναντι στο VW Passat 1,4 TSI