ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Συγκριτικό Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/12/2008
Συγκριτικό Test
Pass at the Top?* (*Περνάει στην κορυφή;
Κινητήρες
Διαβάστηκε από 12452 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/12/2008
TSI VS Valvematic
Ξεχωρίζει σε επίπεδο επιδόσεων ο 1,4 TSI κινητήρας του Passat, αφού τα νούμερα που δίνει στο γερμανικό μεσαίο είναι τα γρηγορότερα της κατηγορίας.
Ένα από τα πιο σημαντικά κομμάτια της σύγκρισης μεταξύ των δύο αυτοκινήτων είναι αυτό του κινητήρα, αφού και τα δύο μοτέρ των Toyota και VW έχουν εξελιχθεί με στόχο την αυξημένη απόδοση, σε συνδυασμό με τις μειωμένες εκπομπές ρύπων και τη χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Στο μεν Avensis 1,6, λοιπόν, συναντούμε την πλέον πρόσφατη εξέλιξη του διπλού VVT-i κινητήρα της Toyota, που η εταιρεία ονομάζει "Valvematic". Το ατμοσφαιρικό αυτό σύνολο αποδίδει 132 ονομαστικούς ίππους και, σε συνδυασμό με το 6άρι μηχανικό κιβώτιο, προσδίδει πολύ καλές επιδόσεις στο νέο Avensis. Όμως, ο υπερτροφοδοτούμενος 1,4 TSI του VW Passat με το 6άρι κιβώτιο τα καταφέρνει ακόμη καλύτερα, τόσο σε απόδοση (140 δυναμομετρημένοι ίπποι), όσο και σε επιδόσεις: κατά 0,9 δλ. είναι γρηγορότερο το Passat στο 0-100 χλμ./ώρα, ενώ η αυξημένη ροπή του TSI αποκαλύπτεται στις ρεπρίζ, εκεί όπου το γερμανικό μοντέλο είναι αισθητά γρηγορότερο από το Avensis. Από την άλλη, σε επίπεδο οικονομίας καυσίμου, το ιαπωνικό μεσαίο έδειξε να τα καταφέρνει καλύτερα, αφού ακόμη και σε συνθήκες πίεσης, ο 1,6 Valvematic κρατά σε χαμηλά επίπεδα την κατανάλωση.
Μπορεί να μη φτάνει σε απόδοση και επιδόσεις το μοτέρ του Passat, όμως ο 1,6 Valvematic του Avensis διακρίνεται σε κατανάλωση καυσίμου.

 
 Το νέο Toyota Avensis 1,6 απέναντι στο VW Passat 1,4 TSI
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες
Στο δρόμο
Εσωτερικό - Χώροι
Συμπέρασμα