ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/2/2009
TEST
Hyundai i10 1,2
Παράγων αναβάθμισης!
Διαβάστηκε από 27924 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/2/2009
Εντυπωσιάζει με τη σταθερότητά του και το σίγουρο "πάτημα" το Hyundai i10 1,2
Η έκδοση με το 16βάλβιδο κινητήρα 1,2 λίτρων του Hyundai i10 ενισχύει σημαντικά την παρουσία του αυτοκινήτου, ειδικά από τη στιγμή που δεν κοστίζει πολύ περισσότερο από ό,τι το βασικό 1,1.
Στην κορυφή της γκάμας των βενζινοκινητήρων του Hyundai i10 τοποθετείται ο νέος 1.200άρης της κορεάτικης φίρμας, με 4 κυλίνδρους και 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο. Το μοτέρ αυτό διακρίνεται για την απόδοσή του (78 PS), αλλά και για τις πολύ καλές επιδόσεις που προσδίδει στο αυτοκίνητο. Και αυτό συμβαίνει χωρίς να επηρεάζεται η κατανάλωση καυσίμου σε σχέση με το μικρότερο μοτέρ του 1,1 λτ. (69 PS), το οποίο βρίσκεται στη βάση της γκάμας του i10. Επιπλέον, παρά την αυξημένη απόδοσή του, ο κινητήρας αυτός διακρίνεται για την πολιτισμένη λειτουργία του και την χαμηλότερη ένταση θορύβου στο εσωτερικό. Τέλος, και σε επίπεδο τιμής, είναι μικρή η διαφορά μεταξύ των αντίστοιχων εκδόσεων του i10 1,2 και του i10 1,1, αφού η βασική του i10 1,2 κοστίζει μόλις 200 ευρώ περισσότερα σε σχέση με αυτή του 1,1, ενώ η διαφορά αυτή φτάνει έως και τα 800 ευρώ στην έκδοση 4 ΑΒ, A/W, όμως εκεί το i10 1,2 διαθέτει επιπλέον ESP.
Σε σχέση με το i10 1,1, το i10 1,2…
… είναι πιο γρήγορο κατά 2,3 δλ. στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα
… είναι πιο γρήγορο κατά 0,8 δλ. στην επιτάχυνση 60-100 χλμ./ώρα με 4η
… είναι πιο γρήγορο κατά 1,2 δλ. στην επιτάχυνση 80-120 χλμ./ώρα με 5η
… ακινητοποιείται σε 0,4 μέτρα περισσότερα από τα 100 χλμ./ώρα
… μεταφέρει κατά μέσο όρο 2,3 db λιγότερα θορύβου στο εσωτερικό
… η βασική του έκδοση κοστίζει μόλις 200 ευρώ περισσότερα από αυτή του 1,1
Σίγουρο στο δρόμο και με συμπαγή αίσθηση
Το i10 1,2 διακρίνεται για την οδική του συμπεριφορά, αφού στον αυτοκινητόδρομο και σε ταχύτητες άνω των 120 χλμ./ώρα παρουσιάζεται πολύ σταθερό και χωρίς τάσεις πλεύσης. Αντίστοιχα, στις στροφές, το i10 1,2 είναι συνολικά ουδέτερο και "ήπιο" στις αντιδράσεις του, ενώ το ESP, που διέθετε το αυτοκίνητο της δοκιμής, εξαλείφει όποιες υποστροφικές τάσεις εμφανιστούν κοντά στο όριο. Στην πόλη, το i10 κερδίζει τις εντυπώσεις με την ευκολία που προσφέρει στους χειρισμούς, ενώ παράλληλα ο πίσω ημιάκαμπτος δεν επιφυλάσσει απότομες αντιδράσεις κατά το πέρασμα από ανωμαλίες.
Εσωτερικό
Καλοφτιαγμένο και πολύ ποιοτικό για τα δεδομένα της μίνι κατηγορίας το εσωτερικό του Hyundai i10, αφού τα σκληρά στην αφή υλικά διακρίνονται για τη συναρμογή και το φινίρισμά τους. Όμορφη και η σχεδίαση του ταμπλό με τις επενδύσεις στο χρώμα του αλουμινίου αλλά και τη διχρωμία των υλικών να επιτείνουν τη δημιουργία ενός πολύ ευχάριστου περιβάλλοντος. Πολύ πρακτική είναι, τέλος, η τοποθέτηση του επιλογέα ταχυτήτων στην βάση της κεντρικής κονσόλας.
Στο εσωτερικό του i10 θα μεταφερθούν 4 ενήλικες επιβάτες χωρίς μεγάλες παραχωρήσεις για τα γόνατα και τα κεφάλια τους.

Ο νέος 16βάλβιδος 1.200άρης της Hyundai αποδίδει 78 ίππους και προσφέρει πολύ καλές επιδόσεις στο i10.

Από τους μεγαλύτερους σε όγκο χώρο αποσκευών της κατηγορίας (225 λτ.) έχει το i10.