ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/2/2009
Πρώτη επαφή
Hybrid Inside
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 9310 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/2/2009
Όφελος στην τσέπη και στο περιβάλλον
Το παράλληλο υβριδικό σύστημα ΙΜΑ (Ιntegrated Motor Assist) που χρησιμοποιεί το Insight, αποτελείται από λίγα τμήματα σε σχέση με τις άλλες υβριδικές τεχνολογίες, γεγονός που διατηρεί το κόστος σε καλά επίπεδα. Ο βενζινοκινητήρας είναι χωρητικότητας 1,3 λίτρων, προέρχεται από το Jazz (με δύο μπουζί ανά κύλινδρο και μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων i-DSI και i-VTEC) και αποδίδει 88 ίππους και 121 Nm ροπής. Ο ηλεκτροκινητήρας του συστήματος ΙΜΑ, που συνεπικουρεί στη μείωση της κατανάλωσης και των ρύπων, λειτουργεί σε συνδυασμό με το βενζινοκινητήρα και έχει απόδοση 14 ίππων, αποτελώντας έτσι βοηθητική πηγή ως προς το θερμικό μοτέρ, αφού από μόνος του δεν μπορεί να ανταποκριθεί στην κίνηση του αμαξώματος. Το σύστημα ΙΜΑ, αξίζει να σημειωθεί, ότι είναι κατά 95% επανασχεδιασμένο σε σχέση με το αντίστοιχο του Civic Hybrid, με σκοπό τη μείωση του μεγέθους και του κόστους. Οι νέες μπαταρίες του συστήματος βρίσκονται στο δάπεδο του χώρου αποσκευών και έχουν χωρητικότητα 48 λίτρων, ενώ το βάρος τους είναι 38 κιλά. Τέλος, όσον αφορά στο σύστημα ΙΜΑ, εκείνο συνδυάζεται με την τεχνολογία Start & Stop, που απενεργοποιεί τον κινητήρα σε ακινητοποίηση του αυτοκινήτου.
Στην πράξη
Στην πράξη ο κινητήρας των 1,3 λίτρων δε διακρίνεται για την απόδοσή του και δυσκολεύεται να κινήσει σβέλτα το αμάξωμα, ωστόσο το κιβώτιο CVT εξυπηρετεί στο θετικό τράβηγμα που παρουσιάζει. Η λειτουργία του παρουσιάζει έτσι καλή ελαστικότητα αλλά και αυξημένα επίπεδα θορύβου, όπου ο οδηγός πιέσει τον κινητήρα, ενώ το κιβώτιο με τις 7 σχέσεις (με χειριστήρια πίσω από το τιμόνι) διακρίνεται για τις ομαλές εναλλαγές των σχέσεων. Επιστέγασμα όλων των παραπάνω χαρακτηριστικών δεν είναι τόσο η μειωμένη κατανάλωση, που ανέρχεται σε μεικτό κύκλο στα 4,4 λτ./100 χλμ., όσο οι εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων και ειδικά για το CO2, που περιορίζονται στα 101 γρ./χλμ.

 
 Νέο Honda Insight
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Κινητήρας