Διαβάστηκε από 3774αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/3/2009
Για όσους αναζητούν
Η υπερστροφή προκαλείται με μεγάλη ευκολία σε κάθε βαθύ πάτημα του δεξιού πεντάλ, ωστόσο είναι ελεγχόμενη και δεν κάνει την εμφάνισή της απότομα.
Το όνομα και μόνο "Mustang" δημιουργεί από μόνο του τις προϋποθέσεις για αυξημένες δόσεις οδηγικής ευχαρίστησης μέσω, βεβαίως, και του "κοκτέιλ" της πίσω κίνησης, με τους μεγάλους σε κυβισμό κινητήρες. Κάτι τέτοιο ισχύει και για το βασικό μοντέλο των 220 ίππων, το οποίο είναι σε θέση να χαρίσει ένα πλατύ χαμόγελο στον οδηγό του, γεγονός το οποίο νιώσαμε και εμείς, παρ' όλο που το οδηγήσαμε για πολύ λίγο στα πλαίσια του σύντομου test drive. Πρώτα απ' όλα η πολεμική του "ιαχή" ξεκινά από το μεταλλικό κροτάλισμα που παράγει ο V6 κινητήρας και συνεχίζεται μέσω του ακούσματος του διαφορικού. Παράλληλα, σε κάθε βαθύ πάτημα του δεξιού πεντάλ το πίσω μέρος του αμαξώματος με τον άκαμπτο άξονα και τους 2 διαμήκεις βραχίονες αρχίζει να… χορεύει χωρίς να τρομάζει, καθώς το μακρύ μεταξόνιο και η ροπή του κινητήρα βοηθούν στο να ελέγχεται το αυτοκίνητο στο δρόμο και ειδικά στις στροφές. Σε αυτή την περίπτωση, η ουρά του Mustang γυρίζει εύκολα και χρειάζεται σύνεση και αυτοσυγκράτηση στους γνωστούς γλιστερούς δρόμους, αφού και το τιμόνι είναι σχετικά ελαφρύ, με μέτρια αμεσότητα στις εντολές του οδηγού.
Το Mustang είναι ένα τραχύ στο δρόμο αυτοκίνητο, το οποίο είναι πιθανό να κουράσει στις πολύωρες διαδρομές, λόγω των διαφόρων θορύβων που φτάνουν στο εσωτερικό.