Διαβάστηκε από 34585αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/3/2009
Με ικανότατη τετρακίνηση και εξαιρετική ποιότητα κύλισης
Βασισμένο στο πλαίσιο των Focus και C-Max (εμπρός ανάρτηση με γόνατα ΜακΦέρσον και πίσω με πολλαπλούς συνδέσμους), το Kuga παρουσιάζει περισσότερο ασφάλτινο παρά χωμάτινο χαρακτήρα, όντας ιδιαίτερα φιλικό προς τον οδηγό, με εξαιρετική ποιότητα κύλισης και χωρίς απότομες αντιδράσεις -ακόμα και όταν πιέζεται πολύ. Το ηλεκτροϋδραυλικό σύστημα διεύθυνσης έχει καλή αίσθηση και πληροφορόρηση, ενώ η ψηλή θέση οδήγησης κρίνεται αρκετά καλή. Εν τω μεταξύ, η διακριτικά σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης (προς όφελος της οδικής συμπεριφοράς), παρ' όλο που φιλτράρει αρκετά καλά τις ανωμαλίες στην ελληνική άσφαλτο, προσφέρει κάπως μειωμένη άνεση σε χωμάτινο τερραίν. Σε πατημένο χώμα ή χιόνι, το Kuga τα καταφέρνει αρκετά καλά, εκμεταλλευόμενο την αμεσότητα στην εμπλοκή του πίσω άξονα, που προσφέρει το σύστημα αυτόματης τετρακίνησης με συμπλέκτη Haldex 4ης γενιάς, ο οποίος μεταφέρει ακόμα και 50% της ροπής στους πίσω τροχούς. Θετικό στοιχείο είναι οι προστατευτικές ποδιές στις βάσεις του εμπρός και του πίσω προφυλακτήρα, ενώ η απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος (188 χλστ.) αντιστοιχεί στο μέσο όρο της κατηγορίας. Στην ουσία λοιπόν έχουμε να κάνουμε με ένα crossover αυτοκίνητο, που θα ταξιδέψει στην άσφαλτο με ασφάλεια και πραγματικά γρήγορα (χάρη στον ισχυρό κινητήρα, στο ισορροπημένο στήσιμο και στο στάνταρ ESP), αλλά και ιδιαίτερα ξεκούραστα για τους επιβάτες, χάρη στην πολύ καλή ποιότητα κύλισης και στην απουσία θορύβων από την καμπίνα. Από την άλλη, η εξελιγμένη τετρακίνηση με την οποία εφοδιάζεται λειτουργεί υποδειγματικά σε ελαφριές χωμάτινες διαδρομές, τη στιγμή που η μικρή διαδρομή αλλά και η κάπως σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης θέτουν κάποιους περιορισμούς, όταν το έδαφος γίνει δύσβατο.
Η άμεση εμπλοκή του πίσω άξονα στο σύστημα αυτόματης τετρακίνησης με συμπλέκτη Haldex
4ης γενιάς του Kuga, του επιτρέπει να κινηθεί απρόσκοπτα σε εδάφη με πατημένο χώμα.