Διαβάστηκε από 5657αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/3/2009
Στο επίκεντρο οι κινητήρες BlueEFFICIENCY
Τα μοτέρ BlueEFFICIENCY κερδίζουν τη "μερίδα του λέοντος" στην γκάμα της νέας E-Class, προσφέροντας μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων, ενώ, παράλληλα, είναι από τώρα σύμφωνα με τα όρια του επικείμενου πρότυπου εκπομπών ρύπων Euro 5.
Στην γκάμα των κινητήρων της νέας E-Class, η Mercedes έδωσε μεγάλη σημασία στην εξέλιξη μηχανικών συνόλων, που προσφέρουν χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων. Στην περίπτωση των βενζινοκινητήρων λοιπόν, αυτό έγινε δυνατό μέσω των τεχνικών τροποποιήσεων που ενσωματώνει η φιλοσοφία BlueEFFICIENCY. Αυτή περιλαμβάνει βελτίωση του αεροδυναμικού συντελεστή του αμαξώματος (μόλις 0,25 Cd για την E 200 CGI BlueEFFICIENCY), 17% μικρότερη αντίσταση κύλισης από τα ελαστικά, "έξυπνη" διαχείριση ενέργειας, βελτιστοποιημένη λειτουργία αντλίας καυσίμου, συμπιεστή συστήματος κλιματισμού (μόνο στα 4κύλινδρα μοτέρ) και σύστημα ECO start/stop, που απενεργοποιεί και ενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα μόνο για την E 200 CGI BlueEFFICIENCY. Η γκάμα των μοτέρ αποτελείται αρχικά από δύο εκδόσεις ενός νέου turbo 4κύλινδρου άμεσου ψεκασμού με χωρητικότητα 1,8 λίτρων, ο οποίος στην περίπτωση της βασικής E 200 CGI BlueEFFICIENCY αποδίδει 184 ίππους, ενώ στην αμέσως επόμενη έκδοση E 250 CGI BlueEFFICIENCY, η απόδοσή του φτάνει στους 204 ίππους. Αμέσως μετά, ακολουθεί ο προερχόμενος από την προηγούμενη E-Class V6 των 3,5 λτ. της E 350 CGI BlueEFFICIENCY με 292 ίππους, ενώ την γκάμα ολοκληρώνει ο κορυφαίος V8 των 5,5 λίτρων της E 500 (388 PS). Στα κιβώτια, για την Ε 200 CGI στάνταρ είναι ένα 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ενώ για την E 250 CGI υπάρχει στάνταρ αυτόματο κιβώτιο 5 σχέσεων. Στις E 350 και E 500 το κιβώτιο είναι το αυτόματο 7 σχέσεων 7G-TRONIC. Κατά τη διάρκεια της πανευρωπαϊκής παρουσίασης του αυτοκινήτου στη Μαδρίτη, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε την E 250 CGI και την E 350. Στη μεν πρώτη ο νέος 4κύλινδρος έδειξε πολύ πρόθυμος στο ανέβασμα των στροφών με πολύ καλή απόκριση στο πάτημα του γκαζιού, όμως το αυτόματο κιβώτιο υστερούσε λίγο σε χρόνο απόκρισης στις αλλαγές των ταχυτήτων. Η E 350, από την πλευρά της, ήταν πολύ δυνατή και ικανή. Τέλος, όσον αφορά στους diesel, η Mercedes έχει ετοιμάσει μια πλήρη γκάμα 6 εκδόσεων 4κύλινδρων και 6κύλινδρων μοτέρ, με απόδοση από 136 έως και 224 ίππων, οι 4 από τις οποίες φέρουν τα χαρακτηριστικά της φιλοσοφίας BlueEFFICIENCY. Εξαιρετική είναι η κατανάλωση καυσίμου της βασικής E 220 CDI (5,3 λτ./100 χλμ.).