Διαβάστηκε από 23196αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/3/2009
Αποτελεσματικό στη γρήγορη οδήγηση
Οι 260 ίπποι του κινητήρα περνούν στο δρόμο μέσω του συστήματος τετρακίνησης, παντού και πάντα.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα ο οδηγός να μπορεί να κινηθεί εξαιρετικά γρήγορα, χωρίς να "ιδρώνει" γι αυτό.
Κύρια χαρακτηριστικά του S3
Sportback σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς είναι αφ' ενός τα εξαιρετικά υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, που του προσδίδει το σύστημα τετρακίνησης quattro, το οποίο λειτουργεί με βάση αυτό το σκοπό και όχι για την επίτευξη υπερστροφικών εξόδων από τις στροφές (συμπλέκτης Haldex, που μεταφέρει το ποσοστό της ροπής ανάμεσα στους δύο άξονες) και αφ' ετέρου η απόσβεση της ανάρτησης. Εκείνη απορροφά με πολύ καλό τρόπο τις ανωμαλίες του δρόμου παρά τη σφιχτή της ρύθμιση, ενώ η προαιρετική ανάρτηση Audi Magnetic Ride (που εφοδίαζε το αυτοκίνητο της δοκιμής), με την πίεση του κουμπιού στην κεντρική κονσόλα, σκληραίνει σημαντικά την ανάρτηση, χάνοντας το στοιχείο της άνεσης, αλλά βελτιώνοντας από την άλλη ακόμα περισσότερο την οδική του συμπεριφορά και σταθερότητα. Ακόμα και χωρίς αυτή όμως, το S3 μπορεί να κινηθεί ταχύτατα σε κάθε είδους δρόμο με ευκολία και με τον οδηγό να μην καταβάλλει ιδιαίτερη προσπάθεια γι αυτό. Συνολικά πάντως, το S3 Sportback δε διακρίνεται για την αίσθηση που προσφέρει, στερώντας από τον οδηγό του -σε πολλές περιπτώσεις- να νιώσει τη σπορ οδήγηση, εμφανίζοντας έναν περισσότερο GT χαρακτήρα. Το σύστημα διεύθυνσης, που έχει σημαντικό μερίδιο ευθύνης γι αυτό, κρίνεται άμεσο αλλά όχι καλό σε αίσθηση, τουλάχιστον για τα δεδομένα της κατηγορίας και της τιμής του αυτοκινήτου. ¶λλο ένα αρνητικό στοιχείο είναι η κακή απόκριση του πεντάλ του γκαζιού (drive by wire), που στερεί τη δυνατότητα ρύθμισης της ποσότητας του γκαζιού. Τέλος, τα φρένα κρίνονται αποτελεσματικά και πολύ καλά σε αίσθηση.
Η ανάρτηση φιλτράρει αποτελεσματικά τις ανωμαλίες του δρόμου για τα δεδομένα της κατηγορίας. Μόνο στην προαιρετικά ρυθμιζόμενη επιλογή της ανάρτησης Magnetic Ride και στη Sport
θέση μπορεί να κουράσει.