Διαβάστηκε από 15791αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:23/6/2009
Πολιτισμένο, άνετο και ασφαλές
Το Grand Scenic διατηρεί το βασικό χαρακτηριστικό του προηγούμενου σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς, ωστόσο και εκείνο είναι συνολικά αναβαθμισμένο. Έτσι, το νέο Scenic παρουσιάζει ένα ιδιαίτερα πολιτισμένο, άνετο και ασφαλές οδηγικό προφίλ. Βασική υπεύθυνη γι αυτή του την εικόνα είναι η ανάρτηση, η οποία μέσω της μαλακής της ρύθμισης προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες. Παράλληλα η ποιότητα κύλισης που παρουσιάζει βρίσκεται σε καλύτερα επίπεδα σε σχέση με το παρελθόν. Συνολικά η οδήγηση του Scenic είναι μια ευχάριστη διαδικασία για τα δεδομένα της κατηγορίας, αφού εκείνο καταφέρνει και κρύβει τον όγκο του οδηγικά, υπακούοντας πιστά στις εντολές του οδηγού του. Εδώ μεγάλο ρόλο παίζει το ακριβές και θετικό σε αίσθηση σύστημα διεύθυνσης που, όπως και στο Megane, διαθέτει πιο κοντή κρεμαγιέρα. Οι κλίσεις σε δρόμο με στροφές είναι σχετικά περιορισμένες, ενώ ακόμα και αν ο οδηγός το παρακάνει, τα όρια της πρόσφυσης δύσκολα ξεπερνιούνται. Ακόμα και έτσι, το ESP (σύστημα ελέγχου της ευστάθειας) επενεργεί για την επαναφορά της τάξης και της ασφάλειας, που έτσι κι αλλιώς αποτελεί το νούμερο ένα χαρακτηριστικό του Scenic. Όσον αφορά στα φρένα, εκείνα παρουσιάζουν καλή αίσθηση και δείχνουν ικανά στην άμεση ακινητοποίησή του.
Το Grand Scenic είναι ευχάριστο οδηγικά, παρουσιάζοντας ουδέτερα χαρακτηριστικά κίνησης. Η αίσθηση είναι βελτιωμένη σε σχέση με το παρελθόν, ενώ η άνεση παραμένει σε υψηλά επίπεδα.
Το βασισμένο πάνω στο πλαίσιο του Megane νέο πολυχρηστικό της Renault διαθέτει γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο πίσω άξονα, ωστόσο τα μεγαλύτερα μετατρόχια, το νέο εμπρός υποπλαίσιο της ανάρτησης και οι μεγαλύτερες αντιστρεπτικές εμπρός και πίσω ωφελούν σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς.