Διαβάστηκε από 21473αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:14/7/2009
Πιο δυνατός και οικονομικός του Prius
Το καινούργιο Prius εφοδιάζεται με μεγαλύτερης χωρητικότητας θερμικό μηχανικό σύνολο 1,8 λτ., με ισχύ 98 ίππων (έναντι 1,5 λτ. με 78 ίππους στο προγενέστερο), όπως και με ισχυρότερο κατά 12 ίππους ηλεκτροκινητήρα. Παράλληλα, η συνδυαστική ισχύς έχει φτάσει στους 136 ίππους -από τους 110 ίππους στο 2ης γενιάς Prius. Έτσι έχουν βελτιωθεί οι επιδόσεις που προσφέρει τόσο στις επιταχύνσεις από στάση όσο και εν κινήσει, ενώ, παράλληλα, χάρη στην πιο σύγχρονη τεχνολογία του υβριδικού συστήματος, η κατανάλωση και οι εκπομπές C02 έχουν μειωθεί κατά 0,4 λτ./100 χλμ. και 15 γρ./χλμ. αντίστοιχα. Σε κάθε περίπτωση, ο συνδυασμός των δύο μοτέρ γίνεται με εξαιρετικά ομαλό τρόπο, ενώ το μόνο ίσως στοιχείο που δεν ταιριάζει με την εξελιγμένη εικόνα του αυτοκινήτου, είναι ο αισθητός θόρυβος που παράγει όταν πιέζεται πολύ το πεντάλ του γκαζιού. Ακόμα, όσον αφορά στον επιλογέα των ταχυτήτων, εκτός από τη δυνατότητα υποπολλαπλασιασμού των σχέσεων μετάδοσης, δεν υπάρχουν προεπιλεγμένες ταχύτητες. Σε αυτό το σημείο πλεονεκτεί το Insight, αφού στην πιο πλούσια έκδοση Elegance εξοπλίζεται και με paddles πίσω από το τιμόνι για τις εναλλαγές των 7 σχέσεων μετάδοσης, οι οποίες πραγματοποιούνται γρήγορα και ομαλά. Ωστόσο στο ελαφρύτερο υβριδικό Honda η χαμηλότερη ισχύς γίνεται αισθητή, αφού το μικρότερο μοτέρ ζορίζεται περισσότερο να επιταχύνει το αυτοκίνητο στις πιο υψηλές ταχύτητες.