Διαβάστηκε από 5407αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/9/2009
Ο αρχηγός της γκάμας
Παράλληλα με το νέο Mazda3, είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε και το "όπλο" στην γκάμα του, το MPS. Το MPS έχασε κατ' αρχήν τη διακριτικότητά του σε σχέση με το παρελθόν και παρουσιάζει άμεσα τον ξεχωριστό του χαρακτήρα μέσω του μεγάλου αεραγωγού αέρα εμπρός και των διπλών απολήξεων της εξάτμισης πίσω, που αποτελούν και τα κύρια χαρακτηριστικά της σχεδίασης. Ο κινητήρας παραμένει ο ίδιος των 2,3 λίτρων, αλλά με νέα
χαρτογράφηση και πιο αραιή κλιμάκωση κιβωτίου που μειώνει την κατανάλωση, ενώ οι επιδόσεις παραμένουν εντυπωσιακές. Στο δρόμο το MPS έγινε περισσότερο προβλέψιμο και πιο καλό σε αίσθηση, με την ανάρτηση να είναι σκληρή, όπως αρμόζει στο χαρακτήρα του. Το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης στον εμπρός άξονα επιτυγχάνει τη μετάδοση της μεγάλης ισχύος στο δρόμο χωρίς δυσάρεστα επακόλουθα, ενώ, όπου ο οδηγός υπερβάλλει, η υποστροφή είναι προοδευτική και ελεγχόμενη. Το MPS κοστίζει 33.850 ευρώ.