Διαβάστηκε από 23263αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:18/9/2009
Ασφαλές, ουδέτερο και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης
Το Verso φέρει καινούργιο πλαίσιο και νέες ρυθμίσεις στις αναρτήσεις (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά με αντ. δοκό και ημιάκαμπτος άξονας πίσω με αντ. δοκό). Μάλιστα, σε συνδυασμό με τα πλατύτερα κατά 23 και 48 χλστ. μετατρόχια εμπρός και πίσω αντίστοιχα, όπως και το μακρύτερο κατά 30 χλστ. μεταξόνιο, έχει βελτιωθεί περαιτέρω το πάτημα. Έτσι, το Verso, παρά τον οικογενειακό του προσανατολισμό, θα κινηθεί με υψηλές ταχύτητες στις εθνικές οδούς, με τον οδηγό να εκμεταλλεύεται πλήρως τα αποθέματα ισχύος του κινητήρα. Παράλληλα, οι επιβάτες απολαμβάνουν πολύ καλά επίπεδα ανέσεων από την ανάρτηση, η οποία, χωρίς να είναι μαλακή, αποσβένει τις διάφορες ανωμαλίες των δρόμων χωρίς να ενοχλεί. Ασφαλή στοιχεία εμφανίζει και στις στροφές, με τάσεις υποστροφής και στιγμιαίας απώλειας πρόσφυσης των κινητήριων τροχών σε πιο κλειστά κομμάτια ή υπερστροφής, εφ' όσον ο οδηγός αφήσει απότομα το πόδι του από το πεντάλ του γκαζιού, φαινόμενα τα οποία διακόπτονται σχεδόν εν τη γενέσει τους από το μερικώς απενεργοποιούμενο VSC+. Ίσως τελικά, αυτό που θα αναζητηθεί περισσότερο, είναι βάρος και καλύτερη πληροφόρηση από το ελαφρύ και "αποστειρωμένο" σύστημα διεύθυνσης.
Στις ευθείες το Verso κινείται με ασφάλεια ακόμα και στην τελική του ταχύτητα, ενώ στα ταξίδια εκτιμάται και η πολύ καλή ποιότητα κύλισης.
Η οδική του συμπεριφορά στις στροφές είναι ασφαλής με υποστροφικές κυρίως τάσεις, οι οποίες διακόπτονται άμεσα από το ηλεκτρονικό σύστημα ευσταθείας VSC+.