Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  7/1/2010
Scoop
Νέες Mercedes M-Class και Porsche Cayenne
Ολική επαναφορά
Διαβάστηκε από 6012 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/1/2010
Οι νέες Mercedes M-Class και Porsche Cayenne έρχονται να συνεχίσουν την επιτυχημένη παράδοση των προκατόχων τους με νέα μηχανολογικά και τεχνολογικά στοιχεία, αλλά και νέα εμφάνιση.
Νέα Mercedes M-Class
Ελαφρώς πιο επιθετική εμφάνιση
Λίγο μεγαλύτερη σε διαστάσεις
Νέοι κινητήρες στην γκάμα και υβριδική έκδοση
Παρουσίαση: Στα μέσα του 2011
¶σπονδες φίλες
Σε μια νέα εποχή περνάνε δύο από τα πιο δημοφιλή πολυτελή SUV με τις νέες τους γενιές. Όπως και οι προηγούμενες, έτσι και οι νέες έρχονται εκ νέου αντιμέτωπες, προσδίδοντας περίσσιο κύρος και ανέσεις στους κατόχους τους, εμπλουτισμένες με δυναμικά στοιχεία σε αισθητικό αλλά και μηχανολογικό επίπεδο. Η υψηλή εφαρμοσμένη τεχνολογία θα είναι προς όφελος του περιορισμού της κατανάλωσης και των ρύπων, αλλά και γενικότερα θα αποτελέσει την αιχμή του δόρατος τόσο για την ML, όσο και την Cayenne στην επόμενη γενιά.
Εμφάνιση ουσίας
Νέα Porsche Cayenne
Με νέα, πιο μοντέρνα αισθητική
Μικρή αύξηση διαστάσεων
Νέο βασικό 3λιτρο μοτέρ
Παρουσίαση: Το Μάρτιο του 2010
Σε αισθητικό επίπεδο, ο δυναμισμός είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό και των δύο SUV στις νέες τους γενιές, ακολουθώντας ωστόσο διαφορετική συνταγή εκτέλεσης. Αρχικά, η επόμενη γενιά της ML της Mercedes δε διαφοροποιείται σημαντικά από την υπάρχουσα, διατηρώντας αρκετά από τα κοινά γνωρίσματα εκείνης σε αισθητικό επίπεδο, κάτι που έγινε εσκεμμένα, ώστε να αποφευχθεί η σύγχυσή της με τα υπόλοιπα εκτός δρόμου μοντέλα της εταιρείας. Έτσι, διατηρείται το σχέδιο των εμπρός φωτιστικών σωμάτων μπροστά, ωστόσο η μάσκα μεγάλωσε και συμβάλλει στη διαμόρφωση πιο επιθετικής όψης της ML.
Υπάρχουσα M-Class

Τα LED φώτα ημέρας στο κάτω μέρος του νέου προφυλακτήρα, που αποτελούν το νέο χαρακτηριστικό των αυτοκινήτων της Μercedes, συμπληρώνουν την αισθητική, τονίζοντας την εκλεπτυσμένη της εικόνα γενικότερα. ¶λλο ένα στοιχείο που προέρχεται από τα νέα και μελλοντικά μοντέλα της Mercedes αποτελεί και το "κόψιμο" των πίσω φτερών, που δημιουργεί ώμους στα πλαϊνά του αμαξώματος σε εκείνο το σημείο, όπως φαίνεται και στην αποκλειστική, ηλεκτρονικά επεξεργασμένη φωτό.
Υπάρχουσα Cayenne
Από την άλλη, η Porsche δε χρειάστηκε να ψάξει πολύ για να βρει το στοιχείο εκείνο που θα μπορούσε να αναδείξει τη δυναμική και συνάμα πολυτελή εικόνα της επόμενης γενιάς της Cayenne. Έχοντας ως βάση το μπροστινό μέρος της Panamera, ο στόχος επετεύχθη απόλυτα, με τη νέα Cayenne να δείχνει σημαντικά πιο καλαίσθητη από την υπάρχουσα γενιά. Εκεί, εκτός από τα όμορφα φωτιστικά σώματα, συναντάμε -όπως και στη Mercedes- LED φώτα ημέρας, τα οποία κατά πάσα πιθανότητα θα φιλοξενούνται σε όλη την γκάμα της και όχι μόνο στις κορυφαίες εκδόσεις Turbo και Turbo S, όπως ισχύει με την υπάρχουσα γενιά. Όπως και η Mercedes ΜL, έτσι και η Cayenne θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερη σε διαστάσεις από την υπάρχουσα γενιά της, αφήνοντας έτσι χώρο και για την επόμενη πρόταση της εταιρείας στα μικρομεσαία πολυτελή SUV, τη Roxster, που θα παρουσιαστεί το 2013.
Η πολυτέλεια σε όλο της το μεγαλείο!
Αν και δεν υπάρχει φωτογραφικό υλικό από το εσωτερικό των δύο ανταγωνιστικών SUV, εκεί αναμένεται η ποιότητα να συμβαδίζει με τα υψηλά στάνταρ των δύο εταιρειών και βέβαια και των προκάτοχων γενιών τους. Πληροφορίες αναφέρουν, ότι στο εσωτερικό της Cayenne θα εφαρμόζονται πολλά στοιχεία από την Panamera, με κύριο την κεντρική κονσόλα της λιμουζίνας της
Porsche, που θα εντείνει το σπορ και πολυτελή χαρακτήρα και της SUV Cayenne. Η Mercedes αναμένεται να ακολουθήσει την εικόνα των νέων της μοντέλων στο εσωτερικό της ML, με την κεντρική οθόνη και το σύστημα COMMAND να διαχειρίζονται όλα τα επιμέρους συστήματα. Οι χώροι αναμένονται ελαφρώς μεγαλύτεροι σε σχέση με τις τωρινές τους γενιές για αμφότερα τα δύο αυτοκίνητα.
Μηχανικά μέρη
Η τετρακίνηση θα αποτελέσει το βασικό εκτός δρόμου στοιχείο για τα δύο SUV και θα προέρχεται για αμφότερα από τις υπάρχουσες γενιές των δύο μοντέλων χωρίς διαφορές. Από κει και πέρα, και οι δύο εταιρείες εστιάζουν στη διαμόρφωση μιας καλής σχέσης απόδοσης-οικονομίας, μέσω των κινητήρων που θα εφοδιάσουν τα νέα τους SUV. Η ΜL θα εφοδιάζεται με έναν τετρακύλινδρο κινητήρα πετρελαίου 2,2 λίτρων, με απόδοση 204 ίππων στη βασική έκδοση, ενώ θα διαθέτει και ένα μεγαλύτερο 6κύλινδρο (πάλι diesel), με απόδοση 225 ίππων. Όσον αφορά στους βενζινοκινητήρες, οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν για έναν 6κύλινδρο κινητήρα απόδοσης 333 ίππων, ενώ στην κορυφή της γκάμας θα υπάρχει ο V8 της έκδοσης ΑMG των 6.208 κ.εκ., με την απόδοση να ανέρχεται στους 570 ίππους, που θα αντιπαρατεθεί τόσο με την Cayenne Turbo S, όσο και με την BMW X5 M. Η Porsche θα εφοδιάσει την Cayenne με το γνωστό -από την υπάρχουσα γενιά- κινητήρα των 4,8 λίτρων στην ατμοσφαιρική (405 ίπποι στην έκδοση GTS) και στις υπερτροφοδοτούμενες εκδοχές του (500 και 550 ίπποι στις εκδόσεις Turbo και Turbo S). Η βασική έκδοση, ωστόσο, θα εφοδιάζεται με έναν 3λιτρο κινητήρα, που θα προέρχεται από το Group Volkswagen, ο οποίος θα αποδίδει 330 ίππους, ενώ πιθανότατα από την αρχή της πορείας της η νέα Cayenne θα εφοδιαστεί και με τον επίσης 3λιτρο TDI κινητήρα του ομίλου, με απόδοση 240 ίππων.
Πράσινη ανάπτυξη
Ακολουθώντας τη νέα τάση της εποχής, τόσο η Mercedes όσο και η Porsche θα προσφέρουν και "πράσινες" εκδόσεις των δύο νέων τους SUV. H Μercedes θα εφοδιάζει την ML με το σύστημα hybrid της S400 σε πιο εξελιγμένη μορφή, το οποίο θα συνδυάζει ηλεκτροκινητήρα 80 ίππων με βενζινοκινητήρα V6 3,5 λίτρων και μπαταρίες ιόντων λιθίου. Βασιζόμενη σε αυτή την τεχνολογία, η Mercedes εξελίσσει και υβριδικό σύστημα, το οποίο θα λειτουργεί με τη βοήθεια πετρελαιοκινητήρα αγνώστων λοιπών στοιχείων. Η Porsche, με τη σειρά της, αναμένεται να εφοδιάσει και εκείνη την "πράσινη" Cayenne με υβριδική τεχνολογία, η οποία θα συνδυάζεται με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα 3 λίτρων και απόδοσης 375 ίππων.