ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Hyundai i10: Το κορυφαίο mini σε χώρους και ασφάλεια

 Σχολιάστε 
50.131 Επισκέψεις στο άρθρο
Hyundai i10: Το κορυφαίο mini σε χώρους και ασφάλεια
2 Φωτογραφίες »

- Μεγάλωσε τόσο, που συναγωνίζεται τα μικρά σε χώρους
- Έχει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα, ξεπερνώντας αρκετά μικρά
- Έχει τον μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, απο όλα τα μίνι
- Μπορείς να ταξιδεύεις κιόλας, αφού έχει πολύ καλά φρένα
- Μπορείς να κάνεις ένα προσπέρασμα στην Εθνική σε 10 δευτερόλεπτα

Μεγάλωσε τόσο, που συναγωνίζεται τα μικρά σε χώρους

Το Hyundai i10 είναι το δημοφιλέστερο μοντέλο της κατηγορίας του και βρίσκεται στην κορυφή των λιανικών πωλήσεων για περισσότερα από 5 συναπτά έτη. Ποια καλύτερη αφορμή λοιπόν για να το βάλουμε στο… μικροσκόπιο; Ένας από τους βασικότερους λόγους της επιτυχίας του είναι οι πολύ καλοί χώροι, απόρροια των compact διαστάσεών (μήκος 3,67 μέτρα και μεταξόνιο 2.425 χλστ.). Χώροι, που όπως θα δούμε στη συνέχεια, συναγωνίζονται ακόμη και αυτοκίνητα μεγαλύτερης κατηγορίας (βλέπει μικρά μοντέλα).

Έχει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα, ξεπερνώντας αρκετά μικρά

Και για να το συγκεκριμενοποιήσουμε, με πλάτος πίσω καθίσματος στα 130,5 εκατοστά, αφενός έχει το φαρδύτερο πίσω κάθισμα, από όλα τα mini μοντέλα, αφετέρου ξεπερνά αρκετά μικρά (π.χ. Renault Clio, Honda Jazz, Mitsubishi Space Star και Mazda 2). Στην πράξη, το Hyundai i10 μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση ακόμη και 4 μεγαλόσωμους επιβάτες.

Έχει τον μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, απο όλα τα mini

Έπειτα, το i10 είναι σύμφωνα με τις μετρήσεις του Autotriti Test Center πρώτο και στο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών, σε σχέση με κάθε άλλο mini. Οι πίσω επιβάτες έχουν περιθώριο 10,2 εκατοστών μέχρι να βρουν τα πόδια τους στο εμπρός κάθισμα, όταν πχ. το μεγαλύτερο Renault Clio προσφέρει 9,6 εκατοστά στους δικούς του πίσω επιβάτες.


Οδηγικά, το Hyundai i10 διαθέτει στιβαρό «πάτημα», ενώ ακόμα και υπό πίεση η πρόσφυση παραμένει σε υψηλά επίπεδα.
2 Φωτογραφίες »

Οδηγικά, το Hyundai i10 διαθέτει στιβαρό «πάτημα», ενώ ακόμα και υπό πίεση η πρόσφυση παραμένει σε υψηλά επίπεδα.

Μπορείς να κάνεις ένα προσπέρασμα στην Εθνική σε 10 δευτερόλεπτα

Το AutoΤρίτη έχει δοκιμάσει/testάρει όλες τις εκδόσεις κινητήρων του Hyundai i10. Ενδεικτικά θα αναφερθούμε σε εκείνη με τον 1,2 λτ. ατμοσφαιρικό κινητήρα των 84 ίππων, σύνολο που συνδυάζεται με το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο. Το συγκεκριμένο μοντέλο προσπερνά στην Εθνική σε 10 δευτερόλεπτα (80-120 χλμ./ώρα), όσο πάνω-κάτω και τα άλλα αυτόματα mini αυτοκίνητα. Αντίστοιχα, τα mini με χειροκίνητο κιβώτιο προσπερνούν 14 δλ. πιο αργά (κατά μέσο όρο στα 24 δλ.).

Μπορείς να ταξιδεύεις κιόλας αφού έχει πολύ καλά φρένα

Η παραπάνω επίδοση συνδυάζεται με πολύ καλά φρένα, που σημαίνει ότι το Hyundai i10 είναι ικανό και ασφαλές για ένα λίγο πιο μακρινό ταξίδι. Μην ξεχνάμε πως τα μοντέλα της Hyundai είθισται να ξεχωρίζουν στις μετρήσεις για τα πολύ καλά φρένα τους, με την αυτοματοποιημένη έκδοση των 84 ίππων στο κορεατικό mini να «κοκκαλώνει» στα 36,3 μ.. Τα άλλα mini αυτοκίνητα, με αυτόματο και χειροκίνητο κιβώτιο, έχουν φρενάρισμα 100-0 χλμ./ώρα στα 38,1 μ. (κατά μέσο όρο).

Σελίδα 2Εξοπλισμός: Full ψηφιακό από τη «βασική», με 14 τεχνολογίες ασφάλειας & υποβοήθησης
Σελίδα 3Στο δρόμο: Αγχολυτικό & ευέλικτο αυτοκίνητο πόλης για την καθημερινότητα
Σελίδα 4Μετρήσεις, τιμές & τεχνικά χαρακτηριστικά
Mercedes
Citroen