ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/1/2010
TEST
Υπόθεση ουσίας
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 19071 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/1/2010
«Επίπεδη» παράδοση
Με χαρακτηριστικό ήχο και ομαλή λειτουργία, ο 2,5 boxer κινητήρας του Outback αποδίδει 167 ίππους.
O ατμοσφαιρικός 4κύλινδρος boxer των 2,5 λίτρων αποδίδει 167 ονομαστικούς ίππους στις 5.600 σ.α.λ. και 229 Νm ροπής στις 4.000 σ.α.λ. Χάρη και στο σύστημα ενεργούς ανύψωσης βαλβίδων (i-AVLS) εμφανίζει ομαλή λειτουργία και άμεση απόκριση, ενώ η ποιότητα λειτουργίας του τονίζεται από την πολύ καλή συνεργασία με το κιβώτιο Lineartronic, τόσο σε εντελώς αυτόματη, όσο και σε χειροκίνητη λειτουργία. Ο επίπεδος κινητήρας, με κύριο πλεονέκτημα το χαμηλό κέντρο βάρους, καταφέρνει να κινεί με αξιόλογους ρυθμούς το νέο Outback, που με 1.563 κιλά μόνο ελαφρύ δεν είναι. Στις μετρήσεις μας το Outback πέτυχε πολύ καλό νούμερο στο κλασικό 0-100 (9,6 δλ.), ενώ η τελική ταχύτητα είναι 198 χλμ./ώρα. Οι μακριές σχέσεις του κιβωτίου ευνοούν την οικονομία στο ταξίδι, όχι όμως και τις ρεπρίζ (ειδικά με 6η). Να σημειώσουμε, πως στη χειροκίνητη λειτουργία το κιβώτιο διατηρεί τις σχέσεις μέχρι τον κόφτη και δεν κάνει kick down.

 
 Subaru Outback 2,5i Lineartronic
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία