Διαβάστηκε από 25466αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/1/2010
Η μίνι κατηγορία διευρύνεται, αφού στο παιχνίδι μπαίνουν και νέοι «παίκτες», όπως η Nissan με το Pixo. Το αυτοκίνητο στοχεύει στο κοινό που αναζητά την ευκολία στις μετακινήσεις του και παράλληλα την οικονομία στην καθημερινότητά του.
Στο πίσω τμήμα του αμαξώματος ξεχωρίζουν τα τραπεζοειδή φωτιστικά, αλλά και η οριζόντια μαύρη προστατευτική λωρίδα στον προφυλακτήρα.
Στην κατηγορία των μίνι και προσιτών αυτοκινήτων εισέρχεται για πρώτη φορά στην ευρωπαϊκή της παρουσία η Nissan, λανσάροντας και στη χώρα μας το νέο Pixo. Το αυτοκίνητο, όπως συμβαίνει και σε αρκετές άλλες περιπτώσεις στα αυτοκίνητα πόλης, αποτελεί προϊόν συνεργασίας και κατασκευάζεται από τη Suzuki για λογαριασμό της Nissan στην Ινδία, μαζί με το Suzuki Alto. Βέβαια, σε σχέση με το Alto, το Pixo διαφοροποιείται ελαφρώς στο τεχνικό κομμάτι και κυρίως στη ρύθμιση της πίσω ανάρτησης, όπως επίσης και στη σχεδίαση του αμαξώματός του.
Σχεδίαση χωρίς εξάρσεις
Υπάρχουν, λοιπόν, αρκετές διαφορές στη σχεδίαση του Pixo σε σχέση με το Alto, αφού το αυτοκίνητο έπρεπε να ενταχθεί στη διαφορετική σχεδιαστική φιλοσοφία της Nissan. Οι αλλαγές αυτές αφορούν κυρίως στο εμπρόσθιο κομμάτι, εκεί όπου συναντούμε ένα δυναμικό -για τα δεδομένα της κατηγορίας- προφυλακτήρα, μια πιο μοντέρνα μάσκα με "βράγχια" δεξιά και αριστερά του σήματος της Nissan και ένα νέο καπό με περισσότερες νευρώσεις. Η τελευταία αλλαγή έχει να κάνει με τα τετραγωνισμένα φωτιστικά, που αντικαθιστούν τα καμπυλόγραμμα του Alto. Στο πίσω τμήμα ο προφυλακτήρας έχει διαφοροποιηθεί, περιλαμβάνοντας -όπως και στο εμπρός κομμάτι- ένα οριζόντιο τμήμα μαύρου προστατευτικού πλαστικού, ενώ τα τραπεζοειδή φωτιστικά παραμένουν. Συμπερασματικά, οι αλλαγές αυτές στο Pixo δίνουν περισσότερη προσωπικότητα, κυρίως στο εμπρόσθιο τμήμα, όμως η απουσία των καμπύλων γραμμών αφαιρεί λίγη από τη "νεανικότητα" της συνολικής παρουσίας του οχήματος.
Βασική τιμή στα 8.690 ευρώ
Η αρχική έκδοση Motiva του Nissan Pixo κοστίζει από 8.690 ευρώ, περιλαμβάνοντας ένα φτωχό επίπεδο εξοπλισμού, που διαθέτει -εκτός των άλλων- 2 αερόσακους και ράδιο-cd με Mp3. Η έκδοση Motiva με air condition κοστίζει 9.320 ευρώ, όμως περισσότερο ενδιαφέρον συγκεντρώνει η επόμενη έκδοση Acenta της δοκιμής μας, με κόστος 9.840 ευρώ και επιπλέον πλευρικούς αερόσακους, εμπρός προβολείς ομίχλης, 2 ηλεκτρικά παράθυρα, κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό και διαιρούμενο πίσω κάθισμα.
Μας άρεσε: Η ευελιξία και η ευκολία στην οδήγηση, η οικονομία κίνησης και χρήσης, οι πρακτικές θήκες στο ταμπλό και στην κονσόλα, η ποιότητα κύλισης και η σταθερότητα στην ευθεία
Δε μας άρεσε: Η απουσία ρύθμισης του καθίσματος του οδηγού σε ύψος, ο διαθέσιμος χώρος στο πίσω κάθισμα και ο όγκος του χώρου αποσκευών, η μέτρια αίσθηση και αποτελεσματικότητα των φρένων, οι μακριές σχέσεις του κιβωτίου
Θα θέλαμε…… πίσω πλαϊνά παράθυρα, που ανοίγουν κανονικά και όχι προς τα έξω, όπως θα άρμοζε σε ένα 5θυρο αυτοκίνητο
Εγγυήσεις: 3 χρόνια για μηχανικά μέρη, 12 αντισκωριακή, 3 για το χρώμα
Service: Κάθε 30.000 χλμ. ή 2 χρόνια (Αλλαγή λαδιών κάθε 15.000 χλμ. ή 1 χρόνο)
Εξωτερικές διαστάσεις: Μήκος: 3.565 χλστ., πλάτος: 1.600 χλστ., ύψος: 1.470 χλστ. και μεταξόνιο: 2.360 χλστ. Βάρος: 889 κιλά