ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/1/2010
TEST
Να P(α)ixo και εγώ;
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 25466 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/1/2010
Ικανοποιητική σχεδίαση και αναλογικά καλή ποιότητα
Η σχεδίαση του εσωτερικού του Pixo είναι αποδεκτή και με κάποιες "νεανικές" λεπτομέρειες, ενώ η ποιότητα βρίσκεται σε συνολικά καλά επίπεδα για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Με μια ελαφριά δόση "παιχνιδίσματος", μέσω της υιοθέτησης συγκεκριμένων πρακτικών (στρογγυλού πίνακα οργάνων, κεντρικής κονσόλας δύο επιπέδων, τριάκτινου τιμονιού), υποδέχεται το απλό σε σχεδίαση εσωτερικό του Pixo τους επιβάτες του. Περισσότερο από όλα θα ικανοποιήσει η εργονομία των διαφόρων χειριστηρίων και παράλληλα η παρουσία αρκετών θηκών για μικροαντικείμενα, δύο στοιχεία ιδιαίτερα σημαντικά για την καθημερινή κίνηση εντός των ορίων της πόλεως. Βέβαια, δε λείπουν κάποιες εργονομικές ατέλειες, όπως κυρίως ο μη χειρισμός του ηλεκτρικού παραθύρου του συνοδηγού από την πλευρά του οδηγού, ενώ μέτριες εντυπώσεις προκαλεί η ύπαρξη σε ένα 5πορτο αυτοκίνητο πίσω πλαϊνών παραθύρων, που ανοίγουν μόνο προς τα έξω. Ένα ακόμη στοιχείο που συμβάλλει στη συνολική απλότητα είναι η απουσία του στροφόμετρου (δεν προσφέρεται ούτε προαιρετικά), όπως επίσης και του δείκτη της θερμοκρασίας λαδιού στον πίνακα οργάνων. Σε επίπεδο ποιότητας, τα υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί είναι σκληρά στην αφή και δείχνουν ότι θα αντέξουν στο πέρασμα του χρόνου, όμως το φινίρισμα είναι συνολικά μέτριο. Η θέση οδήγησης, από την πλευρά της, είναι καλή και ο οδηγός θα βολευτεί σχετικά εύκολα, παρ’ ότι το κάθισμα δε ρυθμίζεται σε ύψος, ενώ, όπως συμβαίνει και σε άλλα μοντέλα της κατηγορίας, απουσιάζει η ρύθμιση του τιμονιού σε βάθος. Από πλευράς άνεσης, τέλος, το κάθισμα είναι λίγο σκληρό και ενδέχεται να κουράσει σε πολύωρες μετακινήσεις.
Εργονομικό ατόπημα η μη δυνατότητα χειρισμού του παραθύρου του συνοδηγού από την πλευρά του οδηγού.
Ο πίνακας οργάνων έχει λιτή σχεδίαση και περιλαμβάνει ένα μεγάλο ταχύμετρο, όχι όμως και στροφόμετρο (δεν προσφέρεται ούτε προαιρετικά).
Το εργοστασιακό ηχοσύστημα περιλαμβάνεται στο στάνταρ εξοπλισμό και, εκτός των άλλων, μπορεί να αναπαραγάγει και αρχεία Mp3.
Αρκετές είναι οι θήκες για μικροαντικείμενα που βρίσκονται στο εσωτερικό, μεταξύ των οποίων και αυτή μπροστά από το συνοδηγό (αντί για ντουλαπάκι).

 
 Nissan Pixo 1,0
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρας - Κιβώτιο
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο
Παθητική ασφάλεια
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία