Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Scoop

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/2/2010
Scoop
Citroen REVOLTE
2CV ψυχή τε και σώματι!
Διαβάστηκε από 6198 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:11/2/2010
Με το REVOLTE η Citroen αναβιώνει ένα από τα σημαντικότερα μοντέλα στην ιστορία της, ενώ παράλληλα συμπληρώνει τη νέα αυτόνομη "μάρκα" στην γκάμα της με premium χαρακτήρα, η οποία είναι γνωστή ως "DS" (Different Spirit).

Αναβίωση ενός θρύλου
Φουτουριστικό και εντυπωσιακό από όποια πλευρά και να το δει κανείς, δείχνει το Citroen REVOLTE. Οι σχεδιαστικές αναφορές στο ένδοξο 2CV δε λείπουν, οι οποίες του προσδίδουν και μια ρετρό εικόνα.
Το 2CV αποτέλεσε ένα μεγάλο κεφάλαιο στην ιστορία της φίρμας και ήταν ένα αυτοκίνητο που κατάφερε να ξεχωρίσει, γράφοντας τη δική του χρυσή σελίδα στην αυτοκίνηση γενικότερα. Η Citroen επιστρέφει μετά από 61 χρόνια, με το νέο REVOLTE να εμφανίζει σχεδιαστικούς δεσμούς μαζί του, ωστόσο, σε αντίθεση με το προσιτό και "φιλολαϊκό" 2CV, το REVOLTE τάσσεται στην premium φιλοσοφία της νέας "μάρκας" DS της Citroen.
Mε μια ματιά
Εντυπωσιακή εμφάνιση
Premium χαρακτήρας
Με νέους 3κύλινδρους, οικονομικούς κινητήρες
Παρουσίαση το 2011

Εμφάνιση: Νέα ιδέα σε… "παλιό" χαρτί
H οροφή του REVOLTE είναι υφασμάτινη και αναδιπλώνεται μέχρι και την πίσω πόρτα, θυμίζοντας το 2CV, το Citroen C3 Pluriel και το Fiat 500 C (φωτό πρωτότυπο).
To βασικό χαρακτηριστικό του REVOLTE, που μαρτυρά τη σχέση του με το 2CV, είναι η σχεδίαση. Όπως είδαμε στην Έκθεση της Φρανκφούρτης τον περασμένο Σεπτέμβρη από το πρωτότυπο REVOLTE, αλλά και όπως βλέπουμε από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες του μοντέλου παραγωγής που σας παρουσιάζουμε σήμερα, το αυτοκίνητο θα λάβει φουτουριστική -αν μη τι άλλο- σχεδίαση. Τα στοιχεία εκείνα που παρέμειναν από το πρωτότυπο είναι η κυρτή οροφή και οι επίσης καμπύλες κολόνες, που δημιουργούν ένα στρογγυλοποιημένο σχήμα, όπως του θρυλικού 2CV. Τα έντονα τόξα των φτερών αποτελούν άλλο ένα χαρακτηριστικό στοιχείο που παραπέμπει στο 2CV, ενώ, τέλος, ομοιότητα υπάρχει και στην οροφή, η οποία είναι υφασμάτινη και ανοίγει μέχρι χαμηλά στο χώρο των αποσκευών. Αντίθετα με το πρωτότυπο μοντέλο, οι κατασκοπευτικές φωτογραφίες δείχνουν συμβατικά φωτιστικά σώματα στο μπροστινό μέρος, που και πάλι ωστόσο χαρακτηρίζονται ιδιαίτερα δυναμικά. Το έντονα επιθετικό ύφος σκιαγραφείται από τη μικρή οβάλ μάσκα και το "φουσκωμένο" καπό. Και στο πίσω μέρος, τα φωτιστικά σώματα είναι πιο συμβατικά, με τη σχεδίαση να παραμένει εντυπωσιακή. Ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι πόρτες (και ιδιαίτερα οι πίσω), που συνεχίζουν στο στρογγυλό μοτίβο του αμαξώματος, ενώ -αντίθετα με το πρωτότυπο και πάλι- ανοίγουν κανονικά και όχι αντικριστά.
Εσωτερικό
Το REVOLTE στο εσωτερικό του αναμένεται να εμφανίζει εξίσου ενδιαφέρουσα εικόνα με το εξωτερικό του. Το εσωτερικό πιθανότατα θα προέρχεται από το νέο μικρό -ίδιας φιλοσοφίας- DS3 της Citroen, το οποίο χαρακτηρίζεται από εντυπωσιακή σχεδίαση, όπου τα όργανα (σε 3 τμήματα κωνικού σχήματος), τα χειριστήρια οδήγησης που βρίσκονται κοντά στον οδηγό, η χαμηλή θέση οδήγησης και τα καθίσματα, δίνουν την αίσθηση πιλοτηρίου. Παράλληλα, τα χρωμιωμένα τμήματα ενισχύουν την ατμόσφαιρα δυναμισμού, πολυτέλειας και ποιότητας, που απαιτεί η οικογένεια DS.
Κινητήρες: Με οικονομικό χαρακτήρα
Το πρωτότυπο REVOLTE χρησιμοποιούσε ένα υβριδικό σύστημα για την κίνησή του, με σκοπό την εξοικονόμηση καυσίμου και την επίτευξη χαμηλών ρύπων CO2. Στο αυτοκίνητο παραγωγής αυτή η απόφαση δε θα εγκαταλειφθεί, το αποτέλεσμα της οποίας, ωστόσο, θα προέλθει από τη χρήση των νέων 3κύλινδρων κινητήρων, που ετοιμάζει η Citroen και με τους οποίους θα εφοδιάσει και τα νέα C3 και DS3 σε λίγα χρόνια. Σε τελικό στάδιο εξέλιξης βρίσκονται και νέα ημιαυτόματα κιβώτια ταχυτήτων, που προορίζονται να συνδυαστούν με αυτούς τους κινητήρες 5 και 6 σχέσεων. Στην γκάμα, κατά πάσα πιθανότητα, θα υπάρξουν και οι γνωστοί μας 16βάλβιδοι κινητήρες, προϊόντα της συνεργασίας PSA και BMW, με απόδοση 95 ίππων (1,4 λτ.) και 120 ίππων (1,6 λτ.).

Ανταγωνισμός
Με μήκος 3.680 χλστ., πλάτος 1.730 χλστ. και ύψος 1.350 χλστ., το REVOLTE τοποθετείται άμεσα στον ανταγωνισμό της μίνι κατηγορίας. Ο πολυτελής χαρακτήρας του και η δυνατότητα διαφοροποίησής του ανάλογα με τις επιθυμίες του αγοραστή του ανοίγουν και την πύλη των ξεχωριστών και trendy προτάσεων αυτής της αγοράς. Οι βασικοί του ανταγωνιστές, λοιπόν, θα είναι το μικρότερο Fiat 500, η Alfa Romeo MiTo, αλλά και το αειθαλές Mini.