Διαβάστηκε από 33457αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/2/2010
Ευχάριστο και με καλή άνεση
Ασφαλές, ουδέτερο και γενικά ευχάριστο εμφανίζεται το Punto Evo στο δρόμο, προσφέροντας παράλληλα καλή άνεση στους επιβάτες του.
Το Fiat Punto Evo δεν έχει λάβει αλλαγές στο σύστημα της ανάρτησης ούτε και στις ρυθμίσεις της, σε σχέση με το Grande Punto. Έτσι λοιπόν, από πλευράς άνεσης, η σχετικά σφιχτή ανάρτηση επιδεικνύει μέτρια απορροφητικότητα, κυρίως κατά το πέρασμα από εγκάρσιες ανωμαλίες. Από την άλλη όμως, στις στροφές εξασφαλίζει μικρές κλίσεις στο αμάξωμα και υψηλά περιθώρια πρόσφυσης, με τη σύμπραξη και του ESP (στάνταρ στο 1,4 MultiAir 105 PS). Υπό προϋποθέσεις μάλιστα, το Punto Evo μπορεί να αποδειχθεί και ιδιαίτερα ευχάριστο (με άφημα του γκαζιού μέσα στη στροφή), χωρίς βέβαια να εμφανίζει σπορτίφ χαρακτηριστικά.
Το σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική υποβοήθηση έχει σωστό "βάρος", όμως εμφανίζει μέτρια πληροφόρηση και ακρίβεια. Τα φρένα, τέλος, έχουν πολύ καλή αίσθηση και ικανοποιητική αποτελεσματικότητα (40,5 μέτρα στο 100-0 χλμ./ώρα).
Σε σχέση με το Grande Punto 1,4 95 PS, το Fiat Punto Evo 1,4 MultiAir 105 PS… … αποδίδει 12 περισσότερους ίππους στο δυναμόμετρο
… απαιτεί 1,3 δλ. λιγότερα για το 0-100 χλμ./ώρα
… χρειάζεται 2,2 δλ. λιγότερα για το 60-100 χλμ./ώρα με 4η
… χρειάζεται 5,1 δλ. λιγότερα για το 80-100 χλμ./ώρα με 5η
… ακινητοποιείται από τα 100 χλμ./ώρα σε 0,2 μ. λιγότερα
… καταναλώνει 0,2 λτ. καυσίμου λιγότερα ανά 100 χλμ. μεικτής διαδρομής
… εκπέμπει 13 γρ. CO2 λιγότερα ανά χλμ.