ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/4/2010
TEST
Νew FaCCe
Κινητήρας - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 11439 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:6/4/2010
«Πράσινη» εξέλιξη
Ο 1,6 VTi των 129 δυναμομετρημένων ίππων πληροί πλέον τις προδιαγραφές Euro5.
Γνώριμος είναι ο κινητήρας του ανανεωμένου Peugeot 207 CC 1,6 VTi, που πληροί πλέον τις προδιαγραφές Euro5, εκπέμπει 149 γρ.CO2 / χλμ. και έχει μέση κατανάλωση 6,4 λτ./100 χλμ. Εξελιγμένο σε συνεργασία με την BMW, το μηχανικό σύνολο των 1.598 κ.εκ., εκτός από διπλό μεταβλητό χρονισμό, διαθέτει και σύστημα μεταβλητού βυθίσματος βαλβίδων εισαγωγής, που καταργεί την πεταλούδα γκαζιού. Αποδίδει 129 δυναμομετρημένους ίππους στις 6.050 σ.α.λ. και 169 Νm ροπής στις 4.160 σ.α.λ. Τα αυξημένα κιλά σε σχέση με το 207 δεν κρύβονται, κάνοντας το 207 CC λιγότερο "ζωντανό". Τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 11,4 δλ., τα 60-100 με 4η σε 11,9΄΄, τα 80-120 με 5η σε 17,4΄΄ και η τελική φτάνει στα 192 χλμ./ώρα.

 
 Ανανεωμένο Peugeot 207 CC 1,6 Vti
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας - Επιδόσεις
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία