Διαβάστηκε από 51584αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/4/2010
¶ξιος, άξιος!
Κορυφαία χαρακτηριστικά λειτουργίας και αξιοζήλευτες
επιδόσεις προσφέρει ο 1,6 τούρμπο και άμεσου ψεκασμού κινητήρας.
Ο τούρμπο, άμεσου ψεκασμού κινητήρας, που έχει εξελιχθεί σε συνεργασία με την BMW, ταιριάζει "γάντι" στο DS3 και στον ιδιαίτερο χαρακτήρα του. Με μηδενική σχεδόν υστέρηση σε απόκριση, τράβηγμα από χαμηλά, γραμμική λειτουργία και πολιτισμένα χαρακτηριστικά, αποδεικνύει σε κάθε πάτημα του γκαζιού την αξία του. Στη δυναμομέτρησή του μάλιστα απέδωσε και παραπάνω από τα αναμενόμενα. Νιώθει καλύτερα στις μεσαίες στροφές, αλλά τα αποθέματα ροπής (272 Nm στις 3.230 σ.α.λ.) "σπρώχνουν" με ζωντάνια και όρεξη το μικρό Citroen, ακόμα και μεγάλη σχέση επιλεγμένη στο σοφά κλιμακωμένο 6τάχυτο κιβώτιο, τη στιγμή που οι 160 ίπποι στις 5.920 σ.α.λ. προσφέρουν καυτές επιδόσεις.
Όπως έδειξαν τα όργανα μέτρησης, τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 7,3΄΄ δλ., ενώ αξιοπρόσεκτες είναι και οι ρεπρίζ (60-100 χλμ./ώρα με 4η και 5η σε 6,1 δλ. και 8,1 δλ. αντίστοιχα, 80-120 χλμ./ώρα με 5η και 6η σε 8,3 δλ. και 10,8 δλ. αντίστοιχα). Η τελική ταχύτητα φτάνει στα 214 χλμ./ώρα. Στα πλεονεκτήματα του μηχανικού συνόλου ανήκει και η χαμηλή κατανάλωση με μέση τιμή τα 6,7 λτ./100 χλμ. και εκπομπές C02 στα 155 γρ./χλμ.