ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  30/4/2010
TEST
El ΜatadoR* (*ταυρομάχος
Κινητήρας - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 21505 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:30/4/2010
Εκρηκτικό πακέτο
Αποδίδει και ακούγεται υπέροχα ο 2,0 TFSI του Seat Leon Cupra R.
Ο γνώριμος 2λιτρος TFSI κινητήρας του ομίλου VW αποδίδει για την περίσταση 265 ίππους και 350 Nm ροπής από τις 2.500 έως τις 5.000 σ.α.λ., χάρη στο νέο εγκέφαλο, στο μεγαλύτερο intercooler, στη νέα εισαγωγή, στην αναβαθμισμένη αντλία καυσίμου και στα λοιπά σωθικά, στο νέο καταλύτη (πληροί προδιαγραφές Euro5) και στην πίεση του τούρμπο, που σκαρφάλωσε στα 1,2 bar. Στην πράξη, το μοτέρ του Cupra R είναι ιδιαίτερα αποδοτικό σχεδόν στο μεγαλύτερο φάσμα των στροφών λειτουργίας του, αλλά μεταξύ 4.500 και 6.500 σ.α.λ. κυριολεκτικά "γαζώνει", παράγοντας και καταπληκτικό ήχο. Σε συνδυασμό με 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, το Leon Cupra R επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ., ενώ καυτές είναι και οι ρεπρίζ (60-100 χλμ/ώρα με 4η/5η σε 4,4 και 6,7 δλ. αντίστοιχα και 80-120 χλμ./ώρα με 5η/6η σε 5,9 και 8,2 δλ.). Πάντως, όταν κανείς εκμεταλλευτεί στο έπακρο τις δυνατότητες του συνόλου, η κατανάλωση εκτοξεύεται πολύ πάνω από τα 8,1 λτ./100 χλμ. της μέσης τιμής, που υπόσχεται η Seat.

 
 Seat Leon Cupra R
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
Κινητήρας - Επιδόσεις
Εσωτερικό - Χώροι
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία