Γιάννης Μήσσιας, Sales & Marketing Manager της Sixt στην Ελλάδα: "Με τη σωστή πληροφόρηση οι πελάτες διασφαλίζουν τα δικαιώματά τους και αποφεύγουν τυχόν δυσάρεστες εκπλήξεις"
Διαβάστηκε από 7503αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/6/2010
Ο κ. Γιάννης Μήσσιας, Sales & Marketing Manager της Sixt στην Ελλάδα.
Α.Τ.: Πείτε μας λίγα λόγια για τις δραστηριότητες της Sixt στην Ελλάδα. Γ.Μ.: Η Lion Rental A.E. είναι αποκλειστική δικαιοδόχος του ονόματος "Sixt" στην Ελλάδα. Η εταιρεία ιδρύθηκε το Σεπτέμβριο του 1998 και ξεκίνησε να λειτουργεί κανονικά τον Ιανουάριο του 1999. Η πετυχημένη ανάπτυξη της εταιρείας στην Ελλάδα ξεκίνησε με την ίδρυση πέντε σταθμών ενοικίασης στην Αθήνα. Σήμερα, το δίκτυο αποτελείται από περισσότερους από 112 σταθμούς εξυπηρέτησης στις σημαντικότερες περιοχές της χώρας, νησιά, αεροδρόμια και συνεχίζει να επεκτείνεται.
Η δυναμική εκκίνηση στην αγορά μεταφράζεται σε στόλο που ανέρχεται σήμερα στα 11.000 αυτοκίνητα.
Τα γραφεία της Sixt στη Λ. Συγγρού
Η Lion Rental ασχολείται επίσης με μακροχρόνιες μισθώσεις, παρέχοντας σε εταιρείες το πλεονέκτημα απόκτησης καινούριων αυτοκινήτων της επιλογής τους, με την καταβολή ενός μηνιαίου μισθώματος. Α.Τ.: Ποιες προσφορές κάνατε αυτή τη στιγμή στην αγορά των ενοικιαζόμενων αυτοκινήτων; Ποια στοιχεία καθιστούν τη Sixt ανταγωνιστική; Γ.Μ.: Ειδικές προσφορές για την ενοικίαση αυτοκινήτου θα βρουν οι πελάτες μας στην ιστοσελίδα μας (www.sixt.gr), όπου μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε μία μεγάλη γκάμα αυτοκινήτων αυτό που τους εξυπηρετεί περισσότερο για τον εκάστοτε σκοπό τους (π.χ. διακοπές, επαγγελματικό ταξίδι, κ.τ.λ).
Η Sixt, ως καινοτόμα εταιρεία, πρωτοπορεί όχι μόνο σε κρατήσεις αυτοκινήτων μέσω του διαδικτύου, αλλά και σε κρατήσεις μέσω microbanners, i-phone και blackberry. Α.Τ.: Τι θα πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές κατά την επιλογή εταιρείας ενοικίασης αυτοκινήτων; Γ.Μ.: Οι πελάτες θα πρέπει να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στην ασφαλιστική κάλυψη που περιλαμβάνεται στην τιμή.
Θα πρέπει να ζητήσουν λεπτομερείς εξηγήσεις για να γνωρίζουν τι καλύπτει η ασφάλεια του οχήματος (π.χ. αποζημιώσεις προς τρίτους, για σωματικές βλάβες και υλικές ζημίες σε περίπτωση ατυχήματος, ασφάλιση οδηγού και επιβατών), καθώς και για τα μέγιστα ποσά, που καλύπτονται από κάθε είδος ασφάλειας (π.χ. ποσό απαλλαγής για ζημίες, όπου μπορεί να περιορίσει την ευθύνη του).
Με τη σωστή πληροφόρηση, οι πελάτες διασφαλίζουν τα δικαιώματά τους και αποφεύγουν τυχόν δυσάρεστες εκπλήξεις, μετά την παράδοση του αυτοκινήτου.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για την ενοικίαση αυτοκινήτου