Διαβάστηκε από 51467αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:15/7/2010
Η έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης θα είναι διαθέσιμη τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Ότι και αν σημαίνει αυτό για την ελληνική αγορά, το νέο ASX δίνει έμφαση στον νέο κινητήρα πετρελαίου 1,8 DiD με τον οποίο διατίθεται άμεσα. Μάλιστα τετρακίνηση θα προσφέρεται μόνο με τον κινητήρα αυτό. Με το ίδιο μηχανικό σύνολο θα υπάρχει και έκδοση με κίνηση μόνο στους εμπρός τροχούς, που θα είναι φυσικά και πιο οικονομική.
Η έκδοση με τον κινητήρα βενζίνης θα είναι διαθέσιμη μόνο με κίνηση στους εμπρός τροχούς και θα λανσαριστεί στην ελληνική αγορά τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.
Το ASX εγκαινιάζει μία νέα γενιά (4N13) αλουμινένιων 4κύλινδρων πετρελαιοκινητήρων 16v DOHC Common rail. Είναι Euro 5, χαμηλών περιβαλλοντικών επιπτώσεων ("low impact"), που εξέλιξαν από κοινού η Mitsubishi Motors Corporation και η Mitsubishi Heavy Industries, Ltd.
O turbodiesel των 1.798 κ.εκ διαθέτει μία σειρά από καινοτομίες με κυριότερη
το σύστημα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων MIVEC σε παγκόσμια πρώτη για Diesel επιβατικών αυτοκινήτων. Ο κινητήρας αυτός (1,8 DiD MIVEC) αποδίδει 150 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και 300 Nm ροπής στις 2.000-3.000 σ.α.λ.
Στη δικίνητη εκδοχή τα 0-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 9,7 δλ. και η τελική φτάνει τα 200 χλμ./ώρα, ενώ στην τετρακίνητη τα αντίστοιχα νούμερα είναι 10 δλ και 198 χλμ./ώρα. Η κατανάλωση είναι 5,5 λτ./100 χλμ. για το δικίνητο και 5,7 λτ./100 χλμ. για το τετρακίνητο. Το χειροκίνητο κιβώτιο είναι 6 σχέσεων.
Η έκδοση βενζίνης διαθέτει κινητήρα 1,6 λίτρων με σύστημα MIVEC επίσης και η απόδοση φτάνει τους 117 ίππους στις 6.000 σ.α.λ, με τη μέγιστη ροπή να είναι 152 Nm στις 4.000 σ.α.λ.
O κινητήρας αυτός αποτελεί εξέλιξη του 1,5 με αύξηση της διαδρομής των εμβόλων.Τα 0-100 χλμ./ώρα είναι υπόθεση 11,4 δλ, πάντα σύμφωνα με την Mitsubishi, ενώ η τελική φτάνει τα 183 χλμ./ώρα.
Το κιβώτιο εδώ είναι 5 σχέσεων. Και οι δύο εκδοχές κινητήρα πάντως συνοδεύονται από ένα πλήρες ClearTec πακέτου χαμηλών εκπομπών CO2 , που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει: σύστημα Automatic Stop & Go, ηλεκτρικό τιμόνι, φίλτρο σωματιδίων κλειστής ροής (στο Diesel), σύστημα ελέγχου εναλλάκτη, πίσω φώτα LED (για χαμηλή κατανάλωση) και ελαστικά χαμηλής αντίστασης