Διαβάστηκε από 23643αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:7/9/2010
Η Fabia 1,4 και το Sirion 1,3 συγκαταλέγονται μεταξύ των οικονομικότερων σε τιμή μικρών αυτοκινήτων, ενώ όσον αφορά στο Skoda, πριν από λίγο καιρό ανανεώθηκε αισθητικά και μηχανικά. Εξωτερικά αμφότερα παρουσιάζουν σύγχρονα στοιχεία, όμως από πλευράς διαστάσεων, το αισθητά πιο κοντό κατά 395 χλστ. αμάξωμα του Sirion εξασφαλίζει καλύτερη ευελιξία. Στο δρόμο: Ευελιξία Sirion και σταθερότητα Fabia Το μικρότερο μήκος του Sirion, όπως αναφέραμε, διευκολύνει περισσότερο στο παρκάρισμα και στους ελιγμούς στην πόλη. Από την άλλη πλευρά, η Fabia χάρη στην υψηλότερη σταθερότητα και στα περιθώρια πρόσφυσης που εμφανίζει, καθώς και στην καλύτερη αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι και τον επιλογέα των ταχυτήτων, εμπνέει περισσότερη εμπιστοσύνη κινούμενο σε πιο γρήγορους ρυθμούς εκτός πόλεως. Κινητήρες: Ισχυρότερος και πιο οικονομικός του Sirion Εξετάζοντας τον τομέα των κινητήρων, βλέπουμε ότι το μικρότερης χωρητικότητας μοτέρ των 1,3 λτ. του Sirion αποδίδει υψηλότερη πραγματική ισχύ κατά 7 ίππους από το 1.400άρι της Fabia. Παράλληλα, το DVVT μηχανικό σύνολο του Daihatsu είναι οικονομικότερο και φιλικότερο προς το περιβάλλον, συνυπολογίζοντας και τον "έξυπνο" καταλύτη, ο οποίος ουσιαστικά δε φθείρεται. Αρνητικό του γνώρισμα αποτελεί η τραχύτητα και ο αισθητός θόρυβος που παράγει ειδικά σε υψηλές στροφές, κάτι που ισχύει και για τη Fabia. Χώροι: Υπερέχει ελαφρώς η Fabia Από πλευράς διαθέσιμων χώρων σε αμφότερα τα μικρά αυτοκίνητα 4 ενήλικοι επιβάτες θα φιλοξενηθούν δίχως παραχωρήσεις και με το Skoda να έχει συνολικά ένα μικρό προβάδισμα. Εκεί που όμως η Fabia νικά με διαφορά το Sirion, είναι στο μεγαλύτερο και βαθύτερο κατά 60 λίτρα πορτ μπαγκάζ. Καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες σας:
η Fabia 1,4 σε ποιότητα και οδική συμπεριφορά και το Sirion
σε επιδόσεις, κατανάλωση
και ευελιξία.
Εσωτερικό: Ποιοτικότερο το Skoda
Στην καμπίνα των δύο αυτοκινήτων τις εντυπώσεις κλέβει περισσότερο η Fabia, λόγω της πιο προσεγμένης ποιότητας και της στιβαρότητας που αποπνέει. Τα σκληρά πλαστικά έχουν καλύτερη υφή έναντι εκείνων του Sirion, ενώ παράλληλα την εικόνα αναβαθμίζει και η χρήση λεπτού σε πάχος αφρώδους υλικού στο ταμπλό. Στα θετικά και των δύο αυτοκινήτων συγκαταλέγεται η πολύ καλή εργονομία, ωστόσο η θέση οδήγησης βολεύει καλύτερα στο Skoda, ενώ το Daihatsu υπερισχύει σε αποθηκευτικούς χώρους.
Λιτό ποιοτικά είναι το εσωτερικό του Sirion, με την πολύ καλή εργονομία και τους πολλούς αποθηκευτικούς χώρους.
Πιο συντηρητική σχεδίαση εμφανίζει η Fabia με την πιο προσεγμένη ποιότητα κατασκευής.
Οι πίσω φιλοξενούμενοι της Fabia απολαμβάνουν οριακά μεγαλύτερους χώρους.
Μεγαλύτερο κατά 60 λτ. είναι το πορτ μπαγκάζ του Skoda των 315 λίτρων.