Διαβάστηκε από 47090αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/9/2010
Γρήγορο ναι, GTi όχι…
Το Polo GTI είναι γρήγορο και ασφαλές σε όλες τις συνθήκες, προσφέροντας καλή αίσθηση και τρομερά ομοιογενή χαρακτήρα.
Η δυνατότητα του Polo να κινηθεί γρήγορα είναι δεδομένη αρχής εξ αρχής από τη σφιχτότερη ανάρτηση (χαμηλωμένο κατά 15 χλστ. σε σχέση με τα υπόλοιπα) και την παρουσία ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού στον εμπρός κινητήριο άξονα (XDS). Σταθερό σε μεγάλες ταχύτητες κίνησης και σχετικά άνετο μέσω της ανάρτησης για τα δεδομένα της κατηγορίας, το Polo ευχαριστεί μέσω της οδικής του συμπεριφοράς σε όλες τις συνθήκες. Σε στροφές, εκεί που καλείται να ξεδιπλώσει τις GTI αρετές του είναι φιλικό, ωστόσο στερείται παιχνιδιάρικου χαρακτήρα, κάτι που οφείλεται στη μη δυνατότητα πλήρους απενεργοποίησης του ESP. Το GTI έτσι αρέσκεται σε οδήγηση με γραμμές, με τον οδηγό να πρέπει να είναι αρκετά επιφυλακτικός στην είσοδο με το γκάζι, για να αποτρέψει την εμφάνιση υποστροφής. Το XDS στη διάρκεια της στροφής γαντζώνει στην άσφαλτο, με το GTI έτσι να βγαίνει με μεγάλη ταχύτητα και απροβλημάτιστα από οποιαδήποτε κλειστή στροφή. Η αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το σύστημα διεύθυνσης είναι καλή, αν και η αμεσότητά του δεν μπορεί να κριθεί κορυφαία, ενώ και τα φρένα (αεριζόμενοι δίσκοι 288 χλστ. εμπρός και απλοί 230 χλστ. πίσω) είναι πολύ καλά σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα, ωστόσο υπερθερμαίνονται εύκολα υπό πίεση.