Διαβάστηκε από 21168αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:5/11/2010
Ικανοποιητικά αποδοτικός
Ο νέος 1.600άρης ατμοσφαιρικός κινητήρας του Mini One με τους 97 δυναμομετρημένους ίππους (98 εργοστασικοί) αποδεικνύεται καλός. Σε συνδυασμό με το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, εξασφαλίζει στο Μini One μέτριες ρεπρίζ αλλά καλή επιτάχυνση από στάση. Μπορεί λοιπόν ο εν λόγω κινητήρας να μη βάζει φωτιά στο δρόμο, ωστόσο στην πράξη κινεί ικανοποιητικά το βάρους 1.129 κιλών αμάξωμα του μικρού μοντέλου, αλλά συγκριτικά με άλλα μικρά 1.600άρια είναι πιο αργό. Στη λειτουργία του είναι ελαστικός και γραμμικός, με τη μέγιστη ροπή (160 Nm) να αποδίδεται στις 3.410 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας παράλληλα αρκετά χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου (5,1 λτ./100 χλμ.) και περιορισμένες εκπομπές CO2 (119 γρ./χλμ.). Γενικά, ο εν λόγω κινητήρας χρησιμοποιεί εξελιγμένες τεχνολογίες και εφαρμογές στους τομείς της διαχείρισης βαλβίδων και στο σύστημα εισαγωγής.