Το Panda είναι το πρώτο σε πωλήσεις μίνι της αγοράς που στη βασική έκδοση με το μοτέρ του 1,1 λίτρου έχει μέτριες επιδόσεις, κερδίζοντας όμως στο Value for Money, αφού μετά την έκπτωση κοστίζει 8.500 ευρώ. Μάλιστα, η έκδοση αυτή έχει και έναν καλό για τα δεδομένα της κατηγορίας εξοπλισμό άνεσης. Από πλευράς χρηματοδότησης, οι μηνιαίες δόσεις για την απόκτησή του είναι οι παρακάτω: Α) Με 0% προκαταβολή, εξόφληση σε 72 μήνες και επιτόκιο 4,5%:
138,81 ευρώ το μήνα Β) Με 25% προκαταβολή, εξόφληση σε 72 μήνες και επιτόκιο 4,5%:
104,11 ευρώ το μήνα
Και η δόση με άτοκο 180 ευρώ
το μήνα, με 50% προκαταβολή και εξόφληση σε 72 μήνες (σ.σ.: δεν ισχύει η έκπτωση)
Τεχνικά χαρακτηριστικά*
Μοντέλο Panda 1,1:
Κυβισμός (κ.εκ.) 1.108
Ισχύς (Ίπποι/σ.α.λ.) 54/5.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 88/2.750
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 15,0
Τελ. Ταχύτ. (χλμ./ώρα) 150
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,0
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 119
Διάμετρος κύκλου στροφής (μ.) 9,1
Βάρος (κιλά) 840
*Εργοστασιακές μετρήσεις iNFO Τα πάγια έξοδα που πρέπει να καταβάλετε για την απόκτηση του αυτοκινήτου
• Από 100 έως 200 ευρώ έξοδα φακέλου (τα έξοδα που απαιτεί η τράπεζα για να εγκρίνει το δάνειο).
• Τα έξοδα των τελών κυκλοφορίας με βάση τις εκπομπές CO2.
• 75 ευρώ έξοδα πινακίδων.
• Από 30 έως και πάνω από 100 ευρώ έξοδα προετοιμασίας αυτοκινήτου (δεν απαιτούνται από όλες τις εμπορίες).