Διαβάστηκε από 28722αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:24/11/2010
Η προσθήκη του νεότερου 1.200άρη TSI στη γκάμα του μικρομεσαίου πολυχρηστικού Altea XL, ωφελεί το αυτοκίνητο της Seat σε διάφορους τομείς. Αρχικά και όσον αφορά στην κατανάλωση, το turbo αυτό μηχανικό σύνολο είναι και το πλέον οικονομικό με εργοστασιακή μέση κατανάλωση 5,9 λτ./100 χλμ. Έπειτα, ο μικρότερος του κυβισμός των 1.197 κ.εκ. ευνοεί φορολογικά το Altea XL, με αποτέλεσμα την διαμόρφωση πιο προσιτής τιμής (16.490 ευρώ) και με πολύ καλό μάλιστα εξοπλισμό. Και όλα αυτά συμβαίνουν χωρίς το Altea XL 1,2 TSI των 105 ίππων, να υπολείπεται σημαντικά σε επιδόσεις σε σχέση με το 1,4 TSI. Πέρα πάντως από αυτά, το Altea XL διακρίνεται για τους πολύ καλούς χώρους που προσφέρει τόσο για τους επιβάτες, όσο και για τις αποσκευές. Επίσης στο δρόμο το αυτοκίνητο είναι σταθερό και ικανοποιητικό σε άνεση. • Ποια έκδοση είναι η πιο συμφέρουσα: 1,2 TSI Elegance • Τιμή: 16.490 ευρώ • Τιμή με έκπτωση: - • Εξοπλισμός: ESP, 6 αερόσακοι, 4 ηλεκτρικά παράθυρα, ηλεκτρικοί καθρέπτες, κλιματισμός, ηχοσύστημα, ζάντες αλουμινίου • Λοιπές εκδόσεις:
1,4 TSI (125 PS) με 18.490 ευρώ
1,8 TSI (160 PS) με 21.490 ευρώ
1,6 LPG (102 PS) με 18.490 ευρώ Η τεχνική του ταυτότητα*
Κυβισμός (κ.εκ.): 1.197, Ισχύς (PS/σ.α.λ.): 105/5.000, Ροπή (Nm/σ.α.λ.): 175/1.550, 0-100 χλμ./ώρα: 11,6 δλ., Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα): 184, Μέση κατανάλωση (λτ./100 χλμ.): 5,9, Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.): 139, Χώρος αποσκευών: 532 λτ., Διάμετρος κύκλου στροφής (μ.): 10,7 μ.
*Εργοστασιακές μετρήσεις Γιατί να το αποκτήσω
Γιατί συνδυάζει τους πολύ καλούς χώρους, με ένα σύγχρονο μοτέρ μικρού κυβισμού, ενώ δεν κοστίζει και ακριβά.
Το εσωτερικό του Altea XL διακρίνεται για τη στιβαρή συναρμογή των υλικών και παράλληλα, για την πολύ καλή εργονομία των επιμέρους διακοπτών.
Μεγάλος είναι ο όγκος (532 λτ.) του τετραγωνισμένου χώρου αποσκευών, με το πλατύ και ψηλό άνοιγμα και αυξάνεται ακόμα περισσότερο (στα 635 λτ.) με τη μετακίνηση προς τα εμπρός του πίσω καθίσματος.