Διαβάστηκε από 7398αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:26/11/2010
Θέλεις η ιστορικότητα, θέλεις η δυσκολία της, η κλασική διαδρομή του Μαραθωνίου αναμφίβολα σου μεταδίδει ένα ξεχωριστό "άρωμα". Εντούτοις, η ιδέα να διανύσεις τη συγκεκριμένη διαδρομή σε συνθήκες καθημερινής κίνησης, είναι κάτι εντελώς διαφορετικό. Από την αφετηρία μέχρι και τη Ν.Μάκρη, έχοντας τη δυνατότητα να τρέξεις στο πεζοδρόμιο χωρίς ιδιαίτερη δυσκολία, τα πράγματα δεν φαίνονται τόσο δύσκολα. ¶λλωστε, είναι ένα κομμάτι σχεδόν επίπεδο. Από εκεί και πέρα, τα πράγματα αλλάζουν άρδην! Χωρίς τη δυνατότητα να κινηθείς στο ανύπαρκτο σχεδόν πεζοδρόμιο, αναγκάζεσαι να τρέχεις πάνω στο δρόμο. Πράγμα πολύ επικίνδυνο, μιας και δεν υπάρχει ούτε ΛΕΑ. Όντας κουρασμένος από τις ανηφόρες μεταξύ Ραφήνας και Παλλήνης, ουσιαστικά εκτίθεσαι σε κάθε λογής όχημα. Μετά την Παλλήνη και ενώ η κίνηση πυκνώνει, κάθε εισπνοή ισοδυναμεί με ένα πακέτο τσιγάρα, αφού τα ταλαιπωρημένα σου πνευμόνια ρουφούν κάθε γραμμομόριο καυσαερίου. Μπαίνοντας πια μέσα στο κέντρο της πόλης, αποκαμωμένος και με την αθλητική σου περιβολή, αποτελείς απλά μια σουρεαλιστική εικόνα στα μάτια των περαστικών και των οδηγών που μηχανικά πορεύονται. Φτάνοντας στο στάδιο, μετά από περίπου 4 ώρες, με το κεφάλι "κουδούνι" από το θόρυβο της πόλης και την φοβερή κούραση να σε έχει καταβάλλει, αναρωτιέσαι πόση ώρα πριν έχουν φτάσει οι υπόλοιποι και αν ο Παντελής θα έχει προλάβει να καταναλώσει όλες τις μπανάνες...
Πολλοί θεωρούν τους μαραθωνοδρόμους υπεράνθρωπους. Και όχι άδικα…
Μετά τον τερματισμό… και του δρομέα, έγινε η απονομή του Κυπέλου στον νικητή, που δεν ήταν άλλος από τον αναβάτη της Aprilia.
Δεύτερος αλλά άνετος με το scooter ο Κ. Γαμβρούλης.
Μετά από 42.195 μέτρα σε 1:17´ δεν είναι απαραίτητο ότι θα λιποθυμήσεις…
Η κίνηση αποτελεί εχθρό, τόσο στα συμβατικά, όσο και στα υβριδικά οχήματα.
Η κλασική μαραθώνια διαδρομή με 5 εναλλακτικά μέσα