Διαβάστηκε από 51229αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:13/12/2010
Το πλέον ισχυρό κομμάτι του Ομίλου, η μάρκα VW
θα ισχυροποιηθεί μέσω της επέκτασης της γκάμας της και θα παίξει κομβικό ρόλο στην επίτευξη των μεγαλεπήβολων μελλοντικών στόχων όλου του Γκρουπ.
Ο όμιλος Volkswagen έχει βάλει ήδη σε ισχύ το πρόγραμμα με την ονομασία "Στρατηγική 2018". Σύμφωνα με αυτό, το 2018 το γερμανικό Group θα είναι ο παγκόσμιος ηγέτης της αυτοκίνησης τόσο στον οικονομικό παράγοντα, όσο και στον οικολογικό. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο εντάσσεται και ο στόχος της αύξησης των παγκόσμιων πωλήσεων έως και πάνω από τα 10.000.000 αυτοκίνητα ετησίως, κάτι που συνεπάγεται και την πρώτη θέση στις πωλήσεις μεταξύ όλων των κατασκευαστών. Υπό αυτό το πρίσμα, ο Όμιλος σχεδιάζει μια προϊοντική επίθεση από όλες τις μάρκες του (VW, Audi, Skoda, Seat, Lamborghini, Bentley, Bugatti και από το 2011, Porsche). Τα 23 νέα μοντέλα της VW που σας παρουσιάζουμε σήμερα, καλύπτουν την πρώτη φάση της προϊοντικής επίθεσης της μάρκας, μέχρι και το 2013-2014. Ειδικά στη δύσκολη οικονομικά εποχή που ζούμε, πρόκειται για έναν τεράστιο αριθμό νέων και ανανεωμένων μοντέλων από μια και μόνο μάρκα σε τόσο μικρό χρονικό διάστημα, κάτι που τελικά αποδεικνύει την προσήλωση των Γερμανών στην επίτευξη του πλέον μεγαλεπήβολου στόχου της πρόσφατης ιστορίας τους…