Διαβάστηκε από 41254αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:16/12/2010
To πρώτο υβριδικό αυτοκίνητο παραγωγής, διαθέτει και στη δεύτερη γενιά του, ένα κιβώτιο CVT (συνεχούς μεταβαλλόμενης σχέσης), που δεν έχει τροχαλίες και ιμάντες, αλλά ένα σύστημα με πλανητικά και επικυκλικά γρανάζια, με το οποίο καταφέρνει να έχει άπειρες σχέσεις. Ονομάζεται E-CVT, που μεταφράζεται σε ηλεκτρονική προσομοίωση κιβωτίου άπειρων σχέσεων. Το κιβώτιο του Prius, το οποίο μεταφέρθηκε αυτούσιο και στο υβριδικό Auris, διαθέτει και την θέση "Β" (από το Brake), με την οποία προσομοιάζει το κατέβασμα ταχύτητας σ´ ένα χειροκίνητο κιβώτιο για το κατέβασμα σ´ έναν κατήφορο.
Τo Prius είναι διαθέσιμο από 30.050 ευρώ.
Το Toyota Prius απαλλάσσεται από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:* Κυβισμός (κ.εκ.) 1.798
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 136/-
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 142/4.000
(θερμικός) + 207/-
(ηλεκτροκινητήρας)
Τύπος κιβωτίου/ Συνεχώς
Σχέσεις μεταβαλλόμενων
σχέσεων
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,4
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 3,7
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) 89
Tέλη κυκλοφορίας (ευρώ) 0
Tιμή από (ευρώ) 30.050
*Εργοστασιακές τιμές,** συνδυασμένη ισχύς θερμικού και ηλεκτρικού μοτέρ