Διαβάστηκε από 21502αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:21/12/2010
Το 2κίνητο XC60 κινείται με ασφάλεια σε κάθε διαδρομή, ωστόσο το τιμόνι στερείται αίσθησης και βάρους στις στροφές.
Το προσθιοκίνητο Volvo XC60 παρουσιάζει υψηλή σταθερότητα στις ευθείες, σε γρήγορες ταχύτητες και αυξημένη πρόσφυση στις στροφές, ακόμα και με το γκάζι στο… πάτωμα. Έτσι, οι υποστροφικές τάσεις είναι σχεδόν ανύπαρκτες, ενώ σε ενδεχόμενο στιγμιαίας τάσης αποσταθεροποίησης επεμβαίνει άμεσα το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας (DSTC). Επιπρόσθετα, να σημειώσουμε ότι το αυτοκίνητο της δοκιμής εφοδιαζόταν με πιο σφιχτή ανάρτηση (έκδοση R-Design), η οποία επιτρέπει καλύτερο έλεγχο του αμαξώματος και μικρότερες κλίσεις στις στροφές, αλλά μειώνει κάπως την υποδειγματική άνεση της "νορμάλ" ανάρτησης, χωρίς να προσφέρει σπορτίφ αίσθηση. Γεγονός που με την σειρά του δεν βελτιώνει το σύστημα διεύθυνσης, αφού το τιμόνι είναι ελαφρύ με μέτρια πληροφόρηση στις στροφές.