ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/2/2011
TEST
Ι did it MY WAY…* (*Στίχος από τραγούδι του Frank Sinatra)
Εσωτερικό
Διαβάστηκε από 45658 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:8/2/2011
Ποιοτικό και πολύ ευχάριστο
Στο εσωτερικό του νέου C-Max συναντάμε μοντέρνες γραμμές και ευχάριστη αισθητική. Το ενδιαφέρον μας επικεντρώνεται αμέσως στην κεντρική κονσόλα που έχει πολύ χαρακτηριστικά σχήματα, κυρίως σε μορφή V, και θυμίζει αρκετά αυτή του νέου Fiesta. Στον κορυφή της φιλοξενείται μια μικρή οθόνη πληροφόρησης του οδηγού. Ακολουθεί το ηχοσύστημα που στις στάνταρντ εκδόσεις είναι το γνώριμο από το Fiesta (με design που παραπέμπει σε κινητό τηλέφωνο), ενώ στη βάση της συναντάμε τις ρυθμίσεις του κλιματισμού. Συνολικά, στο ταμπλό αλλά και στο εσωτερικό των θυρών, η σχεδίαση δείχνει πως δένει αρμονικά με το δυναμικό στιλ που έχει και το εξωτερικό μέρος του αμαξώματος. Οι διακόπτες, στο σύνολό τους, είναι σωστά τοποθετημένοι και εύκολα προσβάσιμοι, με μοναδική εξαίρεση το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα (προαιρετικό εξοπλιστικά μαζί με σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί στην καμπίνα) που μοιάζει κάπως κρυμμένο πίσω από το τιμόνι. Τα υλικά που χρησιμοποιούνται είναι πολύ καλής ποιότητας και μαλακά σε μεγάλο ποσοστό. Εν τω μεταξύ, το φινίρισμα και η συναρμογή είναι σε καλά επίπεδα, ωστόσο θα μπορούσαν ίσως να είναι ακόμα καλύτερα. Εν μέρει αυτό οφείλεται και στο γεγονός ότι το ταμπλό, στο σύνολό του, συνθέτουν πολλά και διαφορετικά μέρη.
ford c-max - Με το δικό της τρόπο, δηλαδή με ένα ζωηρό σχεδιαστικά και οδηγικά μοντέλο, αυτή τη φορά όμως για την κατηγορία των πρακτικών μικρομεσαίων MPV, η Ford εισέρχεται πλέον στο μοντέρνο παιχνίδι του downsizing που αφορά στην υιοθέτηση κινητήρων μικρής χωρητικότητας με 
τούρμπο και άμεσο ψεκασμό.
Το ταμπλό του νέου C-Max συμβαδίζει μεν με το μοντέρνο design στο εξωτερικό μέρος του αμαξώματος, ωστόσο μοιάζει λίγο παραφορτωμένο και κάπως "φλύαρο". Διαθέτει όμως αρκετά καλή ποιότητα υλικών.

ford c-max - Με το δικό της τρόπο, δηλαδή με ένα ζωηρό σχεδιαστικά και οδηγικά μοντέλο, αυτή τη φορά όμως για την κατηγορία των πρακτικών μικρομεσαίων MPV, η Ford εισέρχεται πλέον στο μοντέρνο παιχνίδι του downsizing που αφορά στην υιοθέτηση κινητήρων μικρής χωρητικότητας με 
τούρμπο και άμεσο ψεκασμό.
To κουμπί εκκίνησης του κινητήρα διαθέτει και αυτό πολύ ευχάριστο χρωματισμό. Παρόλα αυτά είναι κάπως κρυμμένο κάτω δεξιά από το τιμόνι.

ford c-max - Με το δικό της τρόπο, δηλαδή με ένα ζωηρό σχεδιαστικά και οδηγικά μοντέλο, αυτή τη φορά όμως για την κατηγορία των πρακτικών μικρομεσαίων MPV, η Ford εισέρχεται πλέον στο μοντέρνο παιχνίδι του downsizing που αφορά στην υιοθέτηση κινητήρων μικρής χωρητικότητας με 
τούρμπο και άμεσο ψεκασμό.
Πολύ ευχάριστος ο χρωματισμός στον πίνακα οργάνων, συμβαδίζει απόλυτα με το ζωηρό χαρακτήρα του αυτοκινήτου.
ford c-max - Με το δικό της τρόπο, δηλαδή με ένα ζωηρό σχεδιαστικά και οδηγικά μοντέλο, αυτή τη φορά όμως για την κατηγορία των πρακτικών μικρομεσαίων MPV, η Ford εισέρχεται πλέον στο μοντέρνο παιχνίδι του downsizing που αφορά στην υιοθέτηση κινητήρων μικρής χωρητικότητας με 
τούρμπο και άμεσο ψεκασμό.
Το υποβραχιόνιο διαθέτει αρκετό χώρο για cd ή και για ένα μπουκάλι. Φιλοξενεί επίσης και θύρες USB & AUX για εξωτερικές πηγές μουσικής (στάνταρντ εξοπλισμός).

 
 Ford C-Max 1,6 EcoBoost 150PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Xώροι
«Ευκίνητα» καθίσματα και αρκετή πρακτικότητα
Με τεχνολογία αιχμής
5άστερο στην ασφάλεια
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά
Συμπέρασμα
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία