Καινούργιο μικρό ή μεταχειρισμένο μικρομεσαίο σε παραπλήσια τιμή
Βγείτε από το δίλημμα!
Διαβάστηκε από 31124αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/2/2011
Αν θέλετε να αγοράσετε ένα καινούργιο μικρό αυτοκίνητο, αλλά σας φαίνεται πολύ ελκυστικό και ένα
μικρομεσαίο μεταχειρισμένο λίγων ετών με την ίδια τιμή, τότε στο παρόν άρθρο σάς έχουμε την
απάντηση που ψάχνετε!
Στις πωλήσεις καινούργιων μοντέλων, η μικρή κατηγορία είναι αυτή που αναδεικνύεται πιο δημοφιλής στη χώρα μας. Προσιτά σε τιμή, με οικονομικούς κινητήρες και χαμηλό κόστος χρήσης, τα μικρά αυτοκίνητα αποτελούν την ενδεδειγμένη λύση για το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού, το οποίο ζει στα μεγάλα αστικά κέντρα. Τι γίνεται όμως όταν με τα ίδια χρήματα μπορείτε να αποκτήσετε σήμερα ένα μεταχειρισμένο 3ετίας με λίγα χιλιόμετρα της αμέσως δημοφιλέστερης, μικρομεσαίας κατηγορίας; Πόσο ελκυστικοί είναι οι περισσότεροι χώροι, ο ισχυρότερος κινητήρας και -κατά περίπτωση- η πιο ποιοτική αίσθηση ενός μικρομεσαίου αυτοκινήτου, ώστε να σας κάνουν να παραβλέψετε τα εγγενή μειονεκτήματα που συνεπάγεται η -έστω και μικρή χρονικά- παλαιότητα ενός μεταχειρισμένου 3ετίας; 6 ζευγάρια διασταυρώνουν τα ξίφη τους! Θέλοντας να απαντήσουμε λοιπόν στα παραπάνω ερωτήματα, φέραμε σε αντιπαράθεση 6 από τα best-seller καινούργια μικρά της αγοράς, με το μεταχειρισμένο μικρομεσαίο "ταίρι" τους. Σε καθένα ζευγάρι θα βρείτε μια πλήρη σύγκριση ανά τομέα, ώστε να δείτε πού πλεονεκτεί το καινούργιο και πού το μεταχειρισμένο, ενώ, φυσικά, η σύγκριση αυτή περιλαμβάνει και πλήρεις πίνακες των τεχνικών χαρακτηριστικών, του εξοπλισμού και της τιμής, των μετρήσεων των χώρων, αλλά και των ισχυόντων εγγυήσεων του κάθε μοντέλου.
Πωλήσεις καινούργιου-μεταχειρισμένου (2010)
Καινούργιο μικρό
Μεταχειρισμένο μικρομεσαίο
α/α
Μάρκα/μοντέλο
Πωλήσεις
Μάρκα/μοντέλο
Ταξινομήσεις
1
Toyota Yaris
5.776
Toyota Auris
1.291
2
Opel Corsa
5.405
Opel Astra
11.967
3
VW Polo
5.037
VW Golf
10.613
4
Hyundai i20
2.768
Hyundai i30
253
5
Citroen C3
2.275
Citroen C4
1.501
6
Seat Ibiza
2.233
Seat Leon
1.744
Γιατί καινούργιο μικρό;
Έναντι του μεταχειρισμένου, το καινούργιο έχει πολλά πλεονεκτήματα, ακόμη και εάν αυτό ανήκει σε μια κατηγορία μικρότερη, όπως τα μοντέλα των συγκρίσεών μας.
Ανεξαρτήτως κατηγορίας, η αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου έναντι ενός μεταχειρισμένου, εξασφαλίζει την ικανοποίηση του "μοναδικού κατόχου" στον αγοραστή του. Επίσης, το καινούργιο αυτοκίνητο έχει το βασικό πλεονέκτημα των εργοστασιακών εγγυήσεων που μπαίνουν σε ισχύ την ημέρα αγοράς του και διαρκούν μίνιμουμ για 2 έτη. Ακόμα, λόγω της μη φθοράς των μηχανικών και λοιπών μερών του, συγκεντρώνει λιγότερες πιθανότητες να εμφανίσει κάποιο πρόβλημα. Σε ό,τι αφορά τώρα στα μοντέλα της μικρής κατηγορίας, εμφανίζουν έναντι ενός μικρομεσαίου μεταχειρισμένου, επιπλέον πλεονεκτήματα, όπως είναι η χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, η ευκολία στους ελιγμούς εντός πόλεως, αλλά και τα πιο φθηνά ετήσια τέλη κυκλοφορίας. Εκεί που χάνουν, είναι στους τομείς των χώρων, των επιδόσεων και κατά περίπτωση, σε αίσθηση ποιότητας.
Γιατί μεταχειρισμένο μικρομεσαίο;
Ένα μεταχειρισμένο τριετίας συνήθως δεν έχει "γράψει" πολλά χιλιόμετρα και δεν έχει καταπονηθεί πολύ. Πάντως, ένας διεξοδικός έλεγχος πριν την αγορά του, είναι απαραίτητος.
Το πρώτο πλεονέκτημα των μικρομεσαίων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων που επιλέξαμε είναι η ηλικία τους (3 ετών), κάτι που σημαίνει ότι δεν έχουν διανύσει πολλά χιλιόμετρα και παράλληλα, παραμένουν ακόμη και σήμερα σύγχρονα (αρκετά από αυτά δεν έχουν καν αντικατασταθεί σε αυτό το διάστημα). Επίσης, το γεγονός ότι ανήκουν σε μεγαλύτερη κατηγορία, εξασφαλίζει καλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές, όπως και συνήθως, υψηλότερα ποιοτικά στάνταρ ή πιο ασφαλή οδική συμπεριφορά. Στα αρνητικά τους συγκαταλέγεται το ότι απαιτούν περισσότερο καύσιμο σε σχέση με τα μικρά, ενώ έχουν επίσης και περισσότερα τέλη κυκλοφορίας. Φυσικά, οι περισσότερες εκ των εγγυήσεων που ίσχυαν έχουν λήξει, κάτι που συνεπάγεται επιπλέον κόστος για service ή σε κάποια βλάβη.
Καινούργιο μικρό ή μεταχειρισμένο μικρομεσαίο σε παραπλήσια τιμή