ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Παρουσίαση

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/2/2011
Παρουσίαση
Βγείτε από το δίλημμα!
VW Polo 1,2 TSI 5d VS VW Golf 1,4 TSI 122 PS 5d του 2008
Διαβάστηκε από 31124 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/2/2011
Αν θέλετε να αγοράσετε ένα καινούργιο μικρό αυτοκίνητο, αλλά σας φαίνεται πολύ ελκυστικό και ένα 
μικρομεσαίο μεταχειρισμένο λίγων ετών με την ίδια τιμή, τότε στο παρόν άρθρο σάς έχουμε την 
απάντηση που ψάχνετε!
VW Polo 1,2 TSI 5d
Υπερτερεί σε…
Κατανάλωση - Εκπομπές CO2 
Λιγότερα τέλη κυκλοφορίας
Στάνταρ ESP 
Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα
Αν θέλετε να αγοράσετε ένα καινούργιο μικρό αυτοκίνητο, αλλά σας φαίνεται πολύ ελκυστικό και ένα 
μικρομεσαίο μεταχειρισμένο λίγων ετών με την ίδια τιμή, τότε στο παρόν άρθρο σάς έχουμε την 
απάντηση που ψάχνετε!
VW Golf 1,4 TSI 122 PS 5d
Υπερτερεί σε…
Χώρους επιβατών - αποσκευών 
Επιδόσεις εν κινήσει
Τιμή αγοράς
¶νεση από την ανάρτηση
Αν θέλετε να αγοράσετε ένα καινούργιο μικρό αυτοκίνητο, αλλά σας φαίνεται πολύ ελκυστικό και ένα 
μικρομεσαίο μεταχειρισμένο λίγων ετών με την ίδια τιμή, τότε στο παρόν άρθρο σάς έχουμε την 
απάντηση που ψάχνετε!
Η σχεδίαση στο εσωτερικό του Polo είναι συγκρατημένη και λιτή. Από την άλλη, η ποιότητα των χρησιμοποιούμενων υλικών, το θέτουν στην κορυφή της μικρής κατηγορίας.
Πόσα τέλη κυκλοφορίας  θα πληρώσω;
Polo 1,2 TSI (2011): 124 ευρώ
Golf 1,4 TSI (2008): 220 ευρώ
Μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες "κόντρες" είναι αυτή μεταξύ ενός καινούργιου VW Polo 1,2 TSI και ενός μεταχειρισμένου τριετίας VW Golf 1,4 TSI 122 PS. Πρόκειται άλλωστε για δύο από τα πλέον παραδοσιακά best-seller μοντέλα της χώρας μας. Στη σύγκριση μεταξύ των δύο, το Polo πλησιάζει αρκετά στα "χωράφια" του μεγαλύτερου Golf, τόσο σε σχεδίαση όσο και σε ποιότητα ή μέγεθος.
Η κόντρα των κινητήρων…
Αν θέλετε να αγοράσετε ένα καινούργιο μικρό αυτοκίνητο, αλλά σας φαίνεται πολύ ελκυστικό και ένα 
μικρομεσαίο μεταχειρισμένο λίγων ετών με την ίδια τιμή, τότε στο παρόν άρθρο σάς έχουμε την 
απάντηση που ψάχνετε!
Το εσωτερικό του Golf ακολουθεί τις ίδιες, λιτές, σχεδιαστικές γραμμές με αυτές του εσωτερικού του Polo, ενώ είναι εξίσου ποιοτικό.
Ο πλέον πρόσφατος 4κύλινδρος, 8βάλβιδος, υπερτροφοδοτούμενος, 1.200άρης κινητήρας του Polo αντιπαρατίθεται με τον 4κύλινδρο, 16βάλβιδο, υπερτροφοδοτούμενο, 1.400άρη κινητήρα του Golf. Ο μεν πρώτος αποδίδει 122 δυναμομετρημένους ίππους και εντυπωσιάζει με την απόδοσή του. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το μοτέρ του Golf, το οποίο στο δυναμόμετρό μας απέδωσε περισσότερα "άλογα" από αυτά του κατασκευαστή. Στο πεδίο των μετρήσεων, το Polo είναι κατά τι γρηγορότερο στο 0-100 χλμ./ώρα από το βαρύτερο Golf, αν και τα παραπάνω κυβικά του δεύτερου, του δίνουν πολύ πιο γρήγορες ρεπρίζ.
Αν θέλετε να αγοράσετε ένα καινούργιο μικρό αυτοκίνητο, αλλά σας φαίνεται πολύ ελκυστικό και ένα 
μικρομεσαίο μεταχειρισμένο λίγων ετών με την ίδια τιμή, τότε στο παρόν άρθρο σάς έχουμε την 
απάντηση που ψάχνετε!
Μεγαλύτερο κατά 70 λίτρα είναι το πορτ-μπαγκάζ του Golf σε σχέση με αυτό του Polo, ενώ και το σχήμα του είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμο.
Στην κατανάλωση, το Polo 1,2 TSI είναι πιο οικονομικό κατά 1 λτ./100 χλμ., ενώ εκπέμπει και λιγότερα γραμμάρια CO2.
Πώς είναι στο δρόμο
Όποιο από τα δύο αυτοκίνητα και να διαλέξετε, θα αποζημιωθείτε από την ασφαλή τους οδική συμπεριφορά. Αρχικά, το μεγαλύτερο σε διαστάσεις Golf εμφανίζει σταθερότητα και σιγουριά σε κάθε είδους διαδρομή, με την υποστροφή να εξελίσσεται ελεγχόμενα και "φυσιολογικά". Από την άλλη, το -ελαφρώς- μικρότερο Polo είναι εξίσου στιβαρό στο δρόμο και παράλληλα, λόγω και του στάνταρ ESP, προσφέρει αρκετή πρόσφυση στις στροφές. Σε ό,τι αφορά στην άνεση, ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων του Golf εξασφαλίζει καλύτερη απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος, έναντι του πίσω ημιάκαμπτου άξονα του Polo.
Αν θέλετε να αγοράσετε ένα καινούργιο μικρό αυτοκίνητο, αλλά σας φαίνεται πολύ ελκυστικό και ένα 
μικρομεσαίο μεταχειρισμένο λίγων ετών με την ίδια τιμή, τότε στο παρόν άρθρο σάς έχουμε την 
απάντηση που ψάχνετε!
Το Golf στο πίσω κάθισμα προσφέρει περισσότερο χώρo σε σχέση με το Polo, παρότι το πλάτος είναι ελαφρώς περισσότερο στο μικρό VW.
Μετρήσεις χώρων (χλστ.)
ΜοντέλοPoloGolf
Κεφάλι οδηγού3169
Κεφάλι πίσω-955
Πλάτος εμπρός1.3651.385
Πλάτος πίσω1.3751.360
Πόδια πίσω75107
Χώρος αποσκευών (λτ.)280350
Ισχύουσες εγγυήσεις (έτη)
ΜοντέλοPoloGolf
Μηχανικά μέρη2-
Βαφή3-
Αντιδιαβρωτική προστασία129
Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΜοντέλοPolo 1,2 TSIGolf 1,4 TSI 122 PS
Κυβισμός (κ.εκ.)1.1971.390
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)122/5.040134/5.410
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)196/3.010217/2.220
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)9,69,5
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)8,77,1
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)13,210,2
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)190197
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*5,36,3
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)*124149
Βάρος (κιλά)1.1121.279
*Εργοστασιακές τιμές
Εξοπλισμός-Τιμή
ΜοντέλοPolo 1,2 TSIGolf 1,4 TSI 122 PS
ESPo
Αερόσακος οδηγού/συνοδ.•/••/•
Πλευρικοί αερόσακοι
Αερόσακοι οροφής
Ηλ. παράθυρα εμπρός/πίσω•/o•/o
Ηλεκτρικοί καθρέπτεςo
Air Condition
Ηχοσύστημα
Ζάντες αλουμινίουoo
Τιμή (ευρώ)14.50013.400
ΈκδοσηTrendline 5dTrendline 5d
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται

 
 Καινούργιο μικρό ή μεταχειρισμένο μικρομεσαίο σε παραπλήσια τιμή
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Toyota Yaris 1,33 5d VS Toyota Auris 1,6 5d του 2008
Opel Corsa 1,4 5d VS Opel Astra 1,6 5d του 2008
VW Polo 1,2 TSI 5d VS VW Golf 1,4 TSI 122 PS 5d του 2008
Hyundai i20 1,2 5d VS Hyundai i30 1,6 του 2008
Citroen C3 1,4 75 PS VS Citroen C4 1,6 5d του 2008
Seat Ibiza 1,4 5d VS Seat Leon 1,4 TSI του 2008