VW Polo 1,2 TSI 5d VS VW Golf 1,4 TSI 122 PS 5d του 2008
Διαβάστηκε από 31124αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/2/2011
VW Polo 1,2 TSI 5d Υπερτερεί σε…
•
Κατανάλωση - Εκπομπές CO2
• Λιγότερα τέλη κυκλοφορίας
• Στάνταρ ESP
• Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα
VW Golf 1,4 TSI 122 PS 5d Υπερτερεί σε…
• Χώρους επιβατών - αποσκευών
• Επιδόσεις εν κινήσει
• Τιμή αγοράς
• ¶νεση από την ανάρτηση
Η σχεδίαση στο εσωτερικό του Polo είναι συγκρατημένη και λιτή. Από την άλλη, η ποιότητα των χρησιμοποιούμενων υλικών, το θέτουν στην κορυφή της μικρής κατηγορίας.
Πόσα τέλη κυκλοφορίας
θα πληρώσω;
Polo 1,2 TSI (2011): 124 ευρώ
Golf 1,4 TSI (2008): 220 ευρώ
Μία από τις πλέον ενδιαφέρουσες "κόντρες" είναι αυτή μεταξύ ενός καινούργιου VW Polo 1,2 TSI και ενός μεταχειρισμένου τριετίας VW Golf 1,4 TSI 122 PS. Πρόκειται άλλωστε για δύο από τα πλέον παραδοσιακά best-seller μοντέλα της χώρας μας. Στη σύγκριση μεταξύ των δύο, το Polo πλησιάζει αρκετά στα "χωράφια" του μεγαλύτερου Golf, τόσο σε σχεδίαση όσο και σε ποιότητα ή μέγεθος. Η κόντρα των κινητήρων…
Το εσωτερικό του Golf ακολουθεί τις ίδιες, λιτές, σχεδιαστικές γραμμές με αυτές του εσωτερικού του Polo, ενώ είναι εξίσου ποιοτικό.
Ο πλέον πρόσφατος 4κύλινδρος, 8βάλβιδος, υπερτροφοδοτούμενος, 1.200άρης κινητήρας του Polo αντιπαρατίθεται με τον 4κύλινδρο, 16βάλβιδο, υπερτροφοδοτούμενο, 1.400άρη κινητήρα του Golf. Ο μεν πρώτος αποδίδει 122 δυναμομετρημένους ίππους και εντυπωσιάζει με την απόδοσή του. Κάτι αντίστοιχο ισχύει και για το μοτέρ του Golf, το οποίο στο δυναμόμετρό μας απέδωσε περισσότερα "άλογα" από αυτά του κατασκευαστή. Στο πεδίο των μετρήσεων, το Polo είναι κατά τι γρηγορότερο στο 0-100 χλμ./ώρα από το βαρύτερο Golf, αν και τα παραπάνω κυβικά του δεύτερου, του δίνουν πολύ πιο γρήγορες ρεπρίζ.
Μεγαλύτερο κατά 70 λίτρα είναι το πορτ-μπαγκάζ του Golf σε σχέση με αυτό του Polo, ενώ και το σχήμα του είναι πλήρως εκμεταλλεύσιμο.
Στην κατανάλωση, το Polo 1,2 TSI είναι πιο οικονομικό κατά 1 λτ./100 χλμ., ενώ εκπέμπει και λιγότερα γραμμάρια CO2. Πώς είναι στο δρόμο Όποιο από τα δύο αυτοκίνητα και να διαλέξετε, θα αποζημιωθείτε από την ασφαλή τους οδική συμπεριφορά. Αρχικά, το μεγαλύτερο σε διαστάσεις Golf εμφανίζει σταθερότητα και σιγουριά σε κάθε είδους διαδρομή, με την υποστροφή να εξελίσσεται ελεγχόμενα και "φυσιολογικά". Από την άλλη, το -ελαφρώς- μικρότερο Polo είναι εξίσου στιβαρό στο δρόμο και παράλληλα, λόγω και του στάνταρ ESP, προσφέρει αρκετή πρόσφυση στις στροφές. Σε ό,τι αφορά στην άνεση, ο πίσω άξονας πολλαπλών συνδέσμων του Golf εξασφαλίζει καλύτερη απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος, έναντι του πίσω ημιάκαμπτου άξονα του Polo.
Το Golf στο πίσω κάθισμα προσφέρει περισσότερο χώρo σε σχέση με το Polo, παρότι το πλάτος είναι ελαφρώς περισσότερο στο μικρό VW.
Μετρήσεις χώρων (χλστ.)
Μοντέλο
Polo
Golf
Κεφάλι οδηγού
31
69
Κεφάλι πίσω
-9
55
Πλάτος εμπρός
1.365
1.385
Πλάτος πίσω
1.375
1.360
Πόδια πίσω
75
107
Χώρος αποσκευών (λτ.)
280
350
Ισχύουσες εγγυήσεις (έτη)
Μοντέλο
Polo
Golf
Μηχανικά μέρη
2
-
Βαφή
3
-
Αντιδιαβρωτική προστασία
12
9
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Μοντέλο
Polo 1,2 TSI
Golf 1,4 TSI 122 PS
Κυβισμός (κ.εκ.)
1.197
1.390
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.)
122/5.040
134/5.410
Ροπή (Nm/σ.α.λ.)
196/3.010
217/2.220
0-100 χλμ./ώρα (δλ.)
9,6
9,5
60-100 χλμ./ώρα με 4η (δλ.)
8,7
7,1
80-120 χλμ./ώρα με 5η (δλ.)
13,2
10,2
Τελ. ταχύτητα (χλμ./ώρα)
190
197
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.)*
5,3
6,3
Εκπομπές CO2 (γραμ./χλμ.)*
124
149
Βάρος (κιλά)
1.112
1.279
*Εργοστασιακές τιμές
Εξοπλισμός-Τιμή
Μοντέλο
Polo 1,2 TSI
Golf 1,4 TSI 122 PS
ESP
•
o
Αερόσακος οδηγού/συνοδ.
•/•
•/•
Πλευρικοί αερόσακοι
•
•
Αερόσακοι οροφής
•
•
Ηλ. παράθυρα εμπρός/πίσω
•/o
•/o
Ηλεκτρικοί καθρέπτες
o
•
Air Condition
•
•
Ηχοσύστημα
•
•
Ζάντες αλουμινίου
o
o
Τιμή (ευρώ)
14.500
13.400
Έκδοση
Trendline 5d
Trendline 5d
•: στάνταρ, o: προαιρετικός, -: δε διατίθεται
Καινούργιο μικρό ή μεταχειρισμένο μικρομεσαίο σε παραπλήσια τιμή