Διαβάστηκε από 69761αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/4/2011
Πιο ποιοτικό το Touran, πιο νεανικό το C-Max
Όπως και στην εξωτερική του εμφάνιση, έτσι και μέσα, το Touran είναι αρκετά «σοβαρό», απλά σχεδιασμένο και με αυστηρά κριτήρια μπορεί να χαρακτηριστεί και κάπως βαρετό. Διαθέτει, όμως, πολύ καλή ποιότητα υλικών (σχεδόν εξ ολοκλήρου μαλακά), πάρα πολύ καλό φινίρισμα και συναρμολόγηση σε ανάλογα επίπεδα. Από την άλλη, οι σχεδιαστές της Ford θέλησαν να χαρίσουν στο εσωτερικό του C-Max περισσότερο νεανικό look και το κατάφεραν απόλυτα, επενδύοντας όμως παράλληλα ένα κάπως φλύαρο σχεδιαστικό προφίλ. Τα υλικά στην καμπίνα του MPV της Ford είναι αρκετά καλής ποιότητας και, σε μεγάλο μέρος του ταμπλό, μαλακά. Το φινίρισμα και η συναρμολόγηση είναι αρκετά καλά γενικά, απλά υστερούν λίγο έναντι των αντίστοιχων στοιχείων του Touran (αφού το ταμπλό του C-Max αποτελείται από πολλά διαφορετικά κομμάτια ενωμένα μεταξύ τους). Και τα δύο αυτοκίνητα δεν διαθέτουν ουσιαστικά εργονομικά λάθη, ενώ φιλοξενούν θέσεις για μικροαντικείμενα στις επενδύσεις των θυρών, στη μικρή κονσόλα πάνω από τα κεφάλια, στο υποβραχιόνιο (έχουν και ποτηροθήκες) αλλά και στην κορυφή της κεντρικής κονσόλας. Εκεί, ενώ το Touran έχει κλειστό μικρό ντουλαπάκι, το C-Max φιλοξενεί μια αρκετά πρακτική αντιολισθητική επιφάνεια.
(1) Πολύ μοντέρνο σχεδιαστικά αλλά κάπως «πηγμένο» και φλύαρο είναι το ταμπλό του νέου C-Max. Στον στάνταρντ εξοπλισμό συναντάμε και θύρες USB & AUX στο υποβραχιόνιο (2).
(1) Συντηρητικό σχεδιαστικά το ταμπλό του VW Touran, διαθέτει ιδιαιτέρως ποιοτικά υλικά.
(2) Το τιμόνι έχει πολύ καλή υφή, αν και δεν διαθέτει στάνταρντ χειριστήρια για το ηχοσύστημα, όπως συμβαίνει στο C-Max.
Το νέο Ford C-Max 1,6 ΕcoBoost 150PS κόντρα στο VW Touran 1,4 TSI 140PS